خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای برای مقابله با زیاده‌خواهی‌های 1+5

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و مقابله با زیاده‌خواهی‌های غیرمنطقی کشورهای 1+5 طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای با اکثریت 93 درصد نمایندگان به تصویب رسید.
کد خبر: ۸۵۳۰۸۰۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی نعمت چهاردولی با اشاره به تصویب طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تصویب این طرح در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و جلوگیری از زیاده‌خواهی‌های طرف مذاکره‌کننده است.
وی گفت: یکی از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی حفظ و حراست از دستاوردهای نظام بوده و مجلس در راستای صیانت از دستاوردهای هسته‌ای این طرح را تصویب کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهای 1+5 و آمریکا هر بار به دنبال زیاده‌خواهی‌هایی بوده و هر بار خواسته‌ای جدید را در مذاکرات اعمال می‌کردند.

وی افزود: در مذاکرات ژنو بحث بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته‌ای وجود نداشت که با توجه به زیاده‌خواهی‌ها طرف مذاکره‌کننده این مسئله مطرح شد.

چهاردولی گفت: مراکز نظمی مهم‌ترین و سری‌ترین مسئله هر کشور است و اگر قرار باشد که مسائل نظامی در اختیار زیاده‌خواهی‌های دشمنان قرار گیرد بحث امنیت ملی چه می‌شود.

وی افزود: در راستای حمایت از تیم مذاکره‌کننده و مقابله با زیاده‌خواهی‌های غیرمنطقی کشورهای 1+5 طرح صیانت از دستاوردهای هسته‌ای با اکثریت 93 درصد نمایندگان به تصویب رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورا اسلامی گفت: در این طرح محورها به‌خوبی مشخص‌شده و خطوط قرمز در آن در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات