خبرهای داغ:
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد

معرفی شهید «محمود شهبازی» به عنوان شهید جوان در هفته جوان/اجرای 55 برنامه و 23 جشن در هفته جوان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان همدان بااشاره به برگزاری 55 برنامه و 23 جشن به مناسبت هفته جوان در همدان، گفت: شهید «محمود شهبازی» به عنوان شهید شاخص و جوان امسال معرفی می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۷۸۱۳
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان اظهار کرد: در هفته جوان برنامه‌های متنوعی توسط امور جوانان در دست اقدام است به طوری که در سطح شهر 55 برنامه و 23 مورد جشن برگزار خواهیم کرد.

وی یادآور شد: در این هفته جوانان با شخصیت حضرت علی اکبر(ع) آشنا خواهند شد همچنین در این هفته شهید «محمود شهبازی» به عنوان شهید جوان معرفی خواهد شد که این شهید 24 ساله بود که در عملیات فتح خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: 180 میلیون نفر از مخاطبان فضاهای مجازی در وایبر را ایرانیان تشکیل می‌دهند در حالی که مؤسس این فضا فردی صهیونیسم بوده است و باید جامعه نسبت به این موضوعات آگاهی داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان تویسرکان نیز در این ستاد گفت: در سال 92 یک هزار و 356 مورد ازدواج ثبت شده و یک هزار و 221 مورد ازدواج در سال 93 به ثبت رسیده است.

یحیی خورشیدوند با بیان اینکه 238 مورد طلاق در تویسرکان در سال 93 به ثبت رسیده است، تصریح کرد: شهرستان تویسرکان 30 هزار جوان دارد و در سال گذشته 2 هزار و 297 فقره وام ازدواج تعلق گرفته است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان همدان نیز در این ستاد گفت: مجموعه معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی جزو فعال ترین حوزه جوانان است که برنامه‌های مختلفی را ویزه جوانان برگزار کرده و این برنامه‌ها همچنان ادامه دارد.

جواد تهذیبی افزود: جهاددانشگاهی تنها به هفته جوان اکتفا نمی کند و در طول سال برنامه های آموزنده و کاربردی ویژه جوانان برگزار می کند که از جمله این برنامه‌ها برگزاری مسابقات کتابخوانی دختر شینا و کتاب واجب فراموش شده است که بیش از یک هزار نفر در این برنامه شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص سبک زندگی، ازدواج، شیوه‌های انتخاب همسر و انتخاب آگاهانه 26 کارگاه در هفت دانشگاه برگزار کرده‌ایم که خوشبختانه با استقبال خوب دانشجویان همراه بوده است.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات