نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه خواف:

امداد الهی، وحدت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری عامل شکست توطئه های شیطان بزرگ علیه ایران است

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه خواف با اشاره به ناکامی های امریکا در توطئه هایش بر ضد انقلاب اسلامی، امداد الهی، وحدت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری را از عوامل مهم شکست توطئه های شیطان بزرگ علیه ایران دانست.
کد خبر: ۸۵۱۵۳۰۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام سید الحسینی در مراسم جشنی که به مناسبت ایام مبارک ماه رجب و با حضور پایوران و سربازان سپاه ناحیه خواف برگزار شد با اشاره به برکات ماه رجب گفت: بزرگ ترین ارزش انسان در مقابل پروردگارش داشتن تقوا است و ماه رجب بهترین فرصت برای تطهیر روح و جسم است تا در ماه مبارک رمضان بتوانیم با خدا مناجات کنیم و مورد رحمت و مغفرت قرار گیریم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سالروز حمله امریکا به صحرای طبس گفت: در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی فهرست مفصلی از ناکامی های امریکا را در توطئه هایش بر ضد انقلاب اسلامی و ملت ایران شاهد هستیم و همواره عامل شکست توطئه های شیطان بزرگ امداد الهی، وحدت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

وی ادامه داد: یاداوری نصرت های الهی وظیفه همگانی است و شکست امریکا در طبس از مصادیق بسیار آشکار نصرت الهی است؛ هنگامی که خداوند برای عبرت گرفتن ستمگران و ادب کردن انان اراده کرد همه عوامل طبیعی همچون  باد شن و طوفان هم جنود الهی می شوند دست و قدرت خدا در این حادثه حقانیت ایران را به نمایش گذاشت و شکستی سخت و تلخ برای امریکا به همراه اورد.

وی به تجاوز 27 روزه آل سعود به کشور یمن اشاره کرد و گفت: آل سعود از نوکران اسرائیل و امریکاست که عده زیادی از کودکان و مسلمانان بی گناه را به خاک و خون کشید.

نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه خواف تصریح کرد: تهاجم بیست و هفت روزه عربستان به یمن از یکسو باعث رسوایی و شکست خفت بار برای ال سعود شد و از سوی دیگر پیروزی را برای مردم یمن رقم زد.

سید الحسینی ابراز داشت: پیروزی ملت یمن یکبار دیگر پیروزی خون بر شمشیر و غلبه اراده یک ملت متحد و منسچم بر طوفانهای ساختگی قدرت نظامی و استکباری را به اثبات رساند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها