خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین :

با همدلی و همزبانی از منکرات جلوگیری نماییم تا نظام جمهوری اسلامی تضعیف نگردد

در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال همدلی و همزبانی است، لازم است با همدلی و همزبانی از منکرات جلوگیری نماییم تا نظام جمهوری اسلامی تضعیف نگردد.
کد خبر: ۸۵۱۱۱۲۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، ظهر امروز جلسه هماهنگی و بررسی برنامه های اردوهای جهادی بسیج سازندگی، راهیان نور و ویژه برنامه های هفته معلّم با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین و فرماندهان سپاه استان و مدیران سازمان آموزش و پرورش در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار گردید.

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد فاطمه زهرا با اشاره به حدیثی از امام جواد عنوان کرد : به فرموده ایشان هرکس کار زشت یا منکری را خوب بشمارد، وی نیز در این عمل قبیح شریک است.

وی ادامه داد: از این روایت می توان به این نتیجه رسید که هر انسانی باید به مصادیق منکر واکنش نشان دهد و این تنها فاعل منکر نیست که مجرم شناخته می شود بلکه سایرین از جمله سکوت کنندگان و تشویق کنندگان نیز شریک جرم او هستند.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری متذکر شد: بزرگترین معروف ایجاد نظام اسلامی بوده و امروزه نیز بزرگترین معروف حفظ نظام است. وی ادامه داد : در سالی که به فرموده رهبری سال همدلی و همزبانی ملت و دولت می باشد لازم است با همدلی و همزبانی از منکرات جلوگیری نماییم تا نظام جمهوری اسلامی تضعیف نگردد.

در ادامه مسئولین سپاه استان و اداره آموزش و پرورش به تبادل نظر و همفکری در زمینه مسائل مربوط به اردوهای جهادی بسیج سازندگی، اردوهای راهیان نور و برنامه های ویژه برنامه های هفته معلّم پرداختند.

در پایان این نشست سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از مسئولین سپاه در برگزاری برنامه های متنوع با همکاری آموزش و پرورش بالاخص اردوهای راهیان نور دانش آموزی سال گذشته خاطر نشان کرد : با توجه به شعار سال لازم است از حرکت های فرهنگی نابی چون اردوهای جهادی که سبب ارتقائ روحیه کار و تلاش در نوجوانان و جوانان می گردد به طور کامل حمایت نماییم.

وی در خاتمه با اشاره به تأثیرات عمیق اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان خاطر نشان کرد : این اردوها از جمله مهمترین مسائل فرهنگی، تربیتی، معنوی و تأثیرگذاری است که در جامعه اتفاق افتاده است.

 

1006/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها