خبرهای داغ:

برگزاری رزمایش گردان های بیت المقدس در اردیبهشت ماه سال جاری

رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در تاریخ 17و18اردیبهشت ماه سال 94 درتیپ 82 استان قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۹۶۳۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

احمد حضرتی معاون عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری  سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین اظهار داشت: رزمایش گردان های بیت المقدس سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در تاریخ 17و18اردیبهشت ماه سال 94 در منطقه پادگان تیپ 82 حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین آغاز می شود.

وی خاطر نشان کرد: هدف گردان‌های بیت المقدس این است که با استفاده از تاکتیک های دفاع از کوی  بر زن، امداد و نجات و پدافند غیر عامل با هدف کانالیزه کردن نفوذ دشمن درهنگام بحران و اجرای عملیات تاخیری بتواند در برابر اینگونه تهدیدات مقابله کند.

حضرتی یادآورشد: در همین راستا در سال 93 به صورت تئوری و عملی و با حجم بالای آتش و اجرای موفق و به موقع با مانورهای بسیار در حوزه‌های مقاومت با ساز و برگی مشخص توانایی رزمی، تاکتیکی، امدادی و امنیتی خود را آزمایش و مورد ارزیابی قرار گرفتند.                   

معاون عملیات و آموزش نظامی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به ظرفیت و توانایی بالای گردان های بیت المقدس عنوان کرد: این گردان ها توانایی مقابله با تهدید دشمن در خارج از شهر  و حوزه استحفاظی خود را دارا می باشند.

وی تأکید کرد: این گردان‌ها با اجرای طراحی سناریوی مقابله با تهدیدات و فرضیات و برآوردهای بررسی شده به صورت 36 ساعت به مثابه تهدید شهرستان با رویکرد دفاعی نامنظم مقابل هدف  دشمن رخنه شده عملیات تأخیری را به اجرا در آورند.

حضرتی تصریح کرد: این رزمایش‌ها ارتقاء توان دفاعی گردانها وبالا بردن روحیه رزمی و سنجش توانایی میزان عملکرد هر گردان را برآورد می سازد ودر هنگام وقوع تهدید می توان به هر گونه تهدید دشمن پاسخ کوبنده دهند و به تأسی از ولی امر مسلمین آماده صف آرایی در مقابل سازوبرگ دشمن هستند.

 

4001/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها