جشن بزرگ میلاد کوثر با حضور خواهران بسیجی شهرستان نیشابور برگزار شد

نخستین مرحله ازجشن میلاد کوثر حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور پر شور خواهران بسیجی شهرستان نیشابور صبح امروز درمهدیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۹۳۸۲
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور در این مراسم به سیره تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س)اشاره کرد و عنوان داشت: سیره تربیتی حضرت فاطمه زهرا(س) درخانواده را می توان به سیره و سبک رفتاری آن حضرت نسبت به پدر، همسر و فرزندان تقسیم بندی کرد به عنوان نمونه سیره رفتار آن حضرت نسبت به پدر را می توان تواضع و ادب نسبت به پیامبر (ص)همراز وهمسنگر وی نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شرعی ادامه داد: سیره رفتار حضرت فاطمه(س) نسبت به همسر، مایه آرامش امیر المومنین(ع)، ساده زیستی و زهد خانوادگی ،عدم تقاضای خارج از توان همسر ،یاری همسر درحفظ حریم خانواده، ساده زیستی ، عشق و علاقه نسبت به همسر حتی در لحظه سکرات مرگ بود.

وی اظهار داشت:  سیره رفتار آن حضرت نسبت به فرزندان، اجرای سنت های اسلامی ،محبت و نقش آن حضرت در تربیت کودکان،توجه به نیازها و پرورش شخصیت کودک ، پرورش روحیه عبادت و تقوا، رعایت عدالت دربخورد با فرزندان بود.

وی سبک زندگی آن حضرت در ارتباط با مردم را پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی،محبت و عطوفت فاطمه (س) به مردم و یاران و شیعیان، ایثار و انفاق خانوادگی و همسایه مداری عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها