خبرهای داغ:
با حضور سردار مجیدی؛

یادوراه 36 شهید دهستان مهربان سفلی بخش گل‌تپه برگزار شد

یادوراه 36 شهید والامقام دهستان مهربان سفلی بخش گل تپه شهرستان کبودراهنگ با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۲۹۱۸
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در یادواره 36 شهید والامقام دهستان مهربان سفلی بخش گل‌تپه شهرستان کبودراهنگ با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه تصریح کرد:عزت و اقتدار امروز کشور مدیون ایثارگری‌ها و از جان گذشتگی این شهیدان والامقام است که برای دفاع از ارزش‌های انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به میهن اسلامی اهدا کردند.

مظاهر مجیدی ابراز کرد:شهدا عزت دارند و باید این الگوها به جامعه معرفی شوند که یكی از راه‌های معرفی شهدا به عنوان اسوه و الگو در جامعه، برپایی یادواره‌های شهداست.

وی با بیان اینکه باید قدر این سرمایه‌های عظیم را بدانیم و با خانواده‌های معزز تعامل و ارتباط نزدیکی برقرار کنیم، گفت: شهادت‌طلبی از عوامل مهم و مؤثر در حفظ دین و كشور و جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) افزود: اگر شهدا جانفشانی نمی‌کردند امروز برای ما چیزی نمانده بود بنابراین باید در همه حال روحیه شهامت و شهادت‌طلبی را حفظ کنیم چرا که این کار برای حفظ و صیانت از كشور ضروری است.

وی اذعان داشت: عمل به وصیت نامه شهدا از جمله مواردی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد چراکه اگر ما در جامعه امروز این وصیت‌نامه‌ها را مطالعه کنیم و از آن در تمام مراحل زندگی خویش بهره بگیریم یقیناً در زندگی شخصی و اجتماعی هیچ خطر و تهدیدی دامن ما را نخواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات