تصاویر/ بازدید رئیس جمهور از کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران

دکتر سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان مازندران به کارخانه تازه احیا شده صنایع چوب و کاغذ مازندران رفت و از بخش‌هایی از این کارخانه بازدید کرد. ‎
کد خبر: ۹۵۹۹۵۹۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، کارخانه چوب و کاغذ مازندران با تلاش‌های دولت سیزدهم احیا شده و میزان تولید کاغذ تحریر در آن از چهار هزار و 700 تن به بیش از 120 هزار تن رسیده است.

همچنین با تلاش دولت در سال تحصیلی جاری، کاغذ کتب دانش‌آموزان در کارخانه چوب و کاغذ مازندران تولید شد.

با احیای کارخانه صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع کاغذ در ایران در حال حاضر هزار و 241 نفر در این کارخانه مشغول به کار شده‌اند.

این کارخانه در سال‌های گذشته پس از توقف فعالیت برای واگذاری 480 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود که با تلاش و همت دولت مردمی و احیای این کارخانه هم اکنون ارزش کارخانه به بیش از 11 هزار میلیارد تومان رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی پیش‌تر هم زمانی که رئیس قوه قضاییه بود از این مجموعه بازدید داشت که در آن زمان این مجموعه در حداقل ظرفیت خود و در حد ورشکستگی در حال فعالیت بود، اما بازدید امروز رئیس جمهور به صورتی بود که میزان تولید این مجموعه ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از شرکت چوب و کاغذ با عنوان اینکه زمینه برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغال زایی صنایع چوب و کاغذ بیشتر از گذشته فراهم شده است، بر توسعه صادرات محصولات واحد‌های تولیدی تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار