مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ:

روز روابط عمومی یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ، روز ارتباطات و روابط عمومی ها را با صدور پیامی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۹۳۲۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوجبلاغ، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ها، به این شرح است:

روز روابط عمومی یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ها صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق علم و هنر است.


اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.


اینجانب به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی، این روز را به همه ی مدیران روابط عمومی در سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز و همه ی فعالین عرصه روابط عمومی در ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، شبکه روابط عمومی در حوزه ها و پایگاه های بسیج، مسئولان، کارمندان و همه تلاش‌گران و فعالان روابط عمومی در شهرستان ساوجبلاغ، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی عزیزان آرزوی سلامت در راه خدمت رسانی مسألت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار