۶۰ جوان و نوجوان برتر در ساوجبلاغ تجلیل شدند+تصاویر

دبیر جشنواره جوان و نوجوان برتر ساوجبلاغ گفت: این جشنواره برای دومین سال متوالی با همکاری جمعی از جوانان و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ، همراه با تجلیل از برترین‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۹۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ، در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان، برگزار شد.

در این مراسم که در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد، با تلاوت قاری قرآن مهدی فلاح نژاد آغاز شد، مجتبی تاجیک مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان، افشاری معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان، امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و مدیران ادارات میهمانان ویژه این مراسم بودند و از ۶۰ جوان و نوجوان برتر تجلیل کردند.

سجاد انعامی دبیر جشنواره و رئیس مجمع جوانان ساوجبلاغ گفت: جشنواره جوان و نوجوان برتر برای دومین سال متوالی با همکاری جمعی از جوانان و مسئولین شهرستان ساوجبلاغ، در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره بالغ بر ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که در داوری ابتدایی و پس از احراز شرایط، ۱۲۵ اثر وارد داوری اصلی شد و از این میان قریب به ۶۰ نفر از جوانان و نوجوانان برتر شهرستان برگزیده و در مراسم اختتامیه مورد تقدیر قرار گرفتند.

شایان ذکر است، این مراسم به همت مجمع جوانان شهرستان ساوجبلاغ، اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش با مشارکت شهرداری‌های هشتگرد، مهستان و گلسار، ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، دفتر امام جمعه، فرمانداری و دفتر نماینده مجلس، با برنامه‌های متنوعی همچون اجرای گروه سرود و تواشیح تسنیم، حضور پرچم متبرک حرم امام رضا علیه‌السلام و نمایش ورزشی توسط محمدرضا نوزعیم برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار