حضرت معصومه سلام الله علیه اسوه صبر و استقامت و الگوی کامل بانوی اسلامی است

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور گفت: حضرت معصومه (س) اسوه صبر و استقامت و الگوی کامل یک بانوی اسلامی است و باید سیره و منش این بانوی بزرگ در سر لوحه زندگی جوانان به ویژه دختران قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۹۹۲۳۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، حجت الاسلام محمد عدیده در آئینی که مناسبت دهه کرامت در دبستان دخترانه شهید مهدوی گهر منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) برگزار شد اظهار کرد: حضرت معصومه (س) الگوی یک بانوی کامل است و لازم است تا سیره و منش این بانوی بزرگ در سر لوحه زندگی جوانان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه ایام دهه کرامت حد فاصل بین ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) امام مهربانی‌ ها است، افزود: امید است کرامت حاصل از زندگی و منش ائمه اطهار(ع) در زندگی، روح و روان انسان تاثیرگذار باشد و بتوانیم با دستورات که باعث خیر و صلاح در زندکی می‌شود جامعه عمل بپوشانیم و از آنها بهره‌ مند شویم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با بیان اینکه روز دختـر بهانه‌ ای برای گرامیداشت مقام دختر و آشنایی آن‌ها با نحوه صحیح زندگی با بهره گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی است، خاطرنشان کرد: حضرت معصومه (س) بارز ترین نمونه در صبر و استقامت در مشکلات، عفت، حیا، اخلاق و تقوا برای الگوبرداری دختران هستند.

این مراسم با اجرای برنامه‌ های شاد و متنوع، استنداپ کمدی، سرود، مسابقه و دیگر برنامه‌ های جذاب فرهنگی برای دانش آموزان مدرسه دخترانه شهید مهدوی گهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار