خبرهای داغ:
شاهرود_ در نشست تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) در شاهرود، بر تشکیل این ستاد در دستگاه‌های اجرایی و ستاد مردمی تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۹۸۵۸۹
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با حضور جمعی از مسوولان شهرستانی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود، مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و مدیر بسیج سازندگی ناحیه و مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی و کارگروه‌های مجمع بسیج شهرستان در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود به ۲ نکته تاکید کرد و گفت: گفتمان سازی و برداشتن موانع و راهکاری‌های تحقق شعار سوال و تسهیل گری در این امر مورد توجه و دقت قرار گیرد تا عوامل شناسایی و تقویت شود و موانع برداشته شود.
ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر اینکه تحقق شعار سوال وظیفه حاکمیتی و تکلیف فرمانداری، افزود: تشکیل ۴ دبیرخانه در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و فن آوری و شرکت‌های دانش بنیان مورد تاکید است.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های قابل واگذاری شناسایی و مشخص شود و نوع فراخوان و اطلاع رسانی دستگاه‌ها مشخص و روش‌ها و چگونگی انجام کار توسط دستگاه‌ها احصا و در جلسه بعد ارائه شود.
جلالی تصریح کرد: تشکیل جلسه ستاد هر دو هفته یکبار با محوریت دبیرخانه بین بخشی و ۴ دبیرخانه تشکیل و احکام روسا و کارگروه‌های تحقق شعار سال صادر و در جلسه آتی ابلاغ گردد.
در این نشست جانشین سپاه ناحیه شاهرود، مسوول دبیرخانه ستاد اقشار بسیج شهرستان، رئیس مجمع بسیج شهرستان و تعدادی از مسوولین و اعضا به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
تشکیل ستاد تحقق شعار سال در دستگاه‌های اجرایی شهرستان، تشکیل ستاد مردمی تحقق شعار سال به ریاست امام جمعه شاهرود و دستگاه‌های گفتمان ساز و ظرفیت‌های مردمی، تشکیل ۴ دبیرخانه در بخش کشاورزی با محوریت اداره جهاد کشاورزی، در بخش صنعت و معدن با محوریت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، در بخش خدمات و استارتاپی با محوریت اداره میراث فرهنگی و گردشگری و فن آوری اطلاعات و شرکت‌های دانش بنیان با محوریت پارک علم و فناوری استان سمنان و ایجاد دبیرخانه بین بخشی در فرمانداری با محوریت مجمع بسیج شهرستان شاهرود در این نشست تصویب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها