معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور:

روابط عمومی‌ها باید امید آفرین باشند/ روابط عمومی باید تهدید‌ها را به فرصت‌ها تبدیل سازد

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اشاره به اهمیت روابط عمومی و ارتباطات، گفت: روابط عمومی باید تهدید‌ها را به فرصت‌ها تبدیل سازد و امید آفرین باشند.
کد خبر: ۹۵۹۸۲۹۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، فرشاد عالی معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور در «همایش مدار امید» که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات در در سالن همایش‌های شهید تمام زاده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اظهار داشت: روابط عمومی لوکوموتیو حرکت یک مجموعه است.

روابط عمومی‌ها باید امید آفرین باشند/ روابط عمومی باید تهدید‌ها را به فرصت‌ها تبدیل سازد
وی افزود: امروز تنها انتقال پیام نمی‌تواند در یک فعالیت پویای رسانه‌ای و یک مجموعه حرفه‌ای روابط عمومی کارآمد باشد بلکه روابط عمومی‌ها باید به دنبال تبدیل مخاطب به مشارکت کننده فعال باشند.

فرشاد عالی با اشاره به اهمیت مردمی سازی روابط عمومی، تصریح کرد: واگذاری امر اطلاع رسانی و روابط عمومی به مردم و بهره گیری از ظرفیت مشارکت آن‌ها یکی از اهداف مهم در مجموعه بسیج در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت خبرگزاری بسیج، باشگاه خبرنگاران، گروه تلویزیونی بسیج و گروه‌های جهادی در حال تشکیل روابط عمومی باید بستر مردمی سازی روابط عمومی‌های بسیج را در سطح کشور فراهم آوریم، افزود: روابط عمومی‌های بسیج در سطح کشور باید با اتکا به سه راهکار الگو محوری، عرصه محوری و جغرافیا محوری بستر ایجاد مردمی سازی روابط عمومی‌ها را فراهم آورند.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید بر پایه سه رویکرد جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت فعالیت کنند، عنوان کرد: معرفی الگو‌های موفق بسیجی همانند گروه‌های جهادی موفق، معرفی فعالیت‌ها و عرصه‌های موفقی، چون خدمات اجتماعی بسیج و جغرافیای موفقی، چون کارگاه اشتغالزایی موفق بسیج می‌تواند در مردمی سازی روابط عمومی و خنثی کردن تبلیغات سیاه دشمنان بسیار موثر باشد.


این مسئول با اشاره به اینکه از تلویزیون و اهمیت ساعت‌ها در انتشار خبر به فضای مجازی و اهمیت ثانیه‌ها در انتشار اخبار رسیده ایم، بیان داشت: هدف دشمن القاء فضای نامیدی و پنهان کردن دست آورد‌ها است و این وظیفه روابط عمومی‌ها است که با هوشیاری و بیان به موقع حقایق و دست آورد‌های بزرگ بسیج و انقلاب اسلامی، زمینه آشنایی حداکثری مردم با آن‌ها، امید آفرینی و خنثی سازی تبلیغات منفی دشمن را فراهم آورند.


فرشاد عالی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید از تهدید‌ها فرصت بسازند، خاطرنشان کرد: یک روابط عمومی پویا به خوبی می‌تواند با روایتگری صحیح بستر ساز عیان شدن فتنه رسانه‌ای دشمنان شود و روایت گری حداکثری مستلزم حضور حداکثری مردم در امر اطلاع رسانی است و این باید به عنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه مجموعه‌های روابط عمومی در سطح کشور قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار