خبرهای داغ:

«جشنواره جهادگران» تأثیر ویژه‌ای در گفتمان سازی حرکت‌های جهادی دارد

مدیر مرکز عملیات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: جشنواره ملی جهادگران در راستای تبیین فعالیت‌ها و خدمات گروه‌های جهادی به مردم، راه‌اندازی شده و تأثیر و کمک بسیاری در گفتمان سازی خدمت و حرکت جهادی دارد.
کد خبر: ۹۵۹۸۰۸۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳

«جشنواره جهادگران» تأثیر ویژه‌ای در گفتمان سازی حرکت‌های جهادی دارد

‌‌به گزارش خبرگزاری بسیج، علی ایل بیگی بیان کرد: برای حرکت عمومی باید سه نهاد انقلابی مردمی و یک نهاد حاکمیتی برای هدایت، سازماندهی و جریان‌سازی وجود داشته باشد.

 

مدیر مرکز عملیات و هدایت حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی گفت: گروه‌های جهادی به عنوان نهاد مردمی که جوانان متعهد انقلاب آن را تشکیل داده‌اند، تعریف می‌شوند و حلقه میانی در قرارگاه‌های جهادی و صاحبان ذهن فعال و زبان گویا در شبکه گفتمان ساز، جوان متعهد انقلابی را در گروه‌های جهادی سازمان‌دهی می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: حلقه میانی که قرارگاه‌های جهادی هستند، بین گروه جهادی و شبکه گفتمان ساز قرار می‌گیرد و در این بخش نقش‌آفرینی می‌کند.

 

ایل بیگی اضافه کرد: برای اینکه همه آحاد مردم را پای کار حرکت‌های جهادی و خدمت‌گزاری به مردم بیایند، ضرورت دارد تا اقدامات، عملکرد و دستاوردهای گروه‌های جهادی بین عموم مردم ترویج پیدا کند.

 

وی ادامه داد: هرچه فعالیت‌های جهادی و خدمت به مردم در بستر هنر، ادب و رسانه ترویج و تبلیغ شود، باعث تبیین لزوم خدمت‌رسانی به دیگران و انفاق به مردم در ذهن مخاطب خواهد شد و زمانی که این لزوم و ثمرات آن تبیین شود، باعث ایجاد حرکت در بین جوانان می‌شود.

 

مدیر مرکز عملیات و هدایت حرکت‌های جهادی کشور تصریح کرد: جشنواره ملی جهادگران نیز در راستای کمک به تبیین فعالیت‌ها و خدمات گروه‌های جهادی به مردم، راه‌اندازی شده تا در نهایت «گفتمان جهادی» با حضور اقشار مختلف جامعه، به جریان و حرکت عمومی تبدیل شود.

 

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها