سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) طی پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۹۷۸۹۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت به شرح زیر است:

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام توطئه ها و موانع ایجاد شده توسط دشمنان قسم خورده، به عنوان یک مدل موفق اجتماعی و سیاسی در دنیای پرتلاطم امروز به مانند چراغ راهنمایی است که سایر ملت ها می توانند از اصول و مسائل بنیادی آن برای پیشبرد امور اجتماعی خود بهره ببرند.

علی رغم اینکه سردمداران امروز جامعه جهانی، خود را افرادی روشنفکر و دارای سطوح بالای حکمرانی می‌دانند اما رهاورد امروز این نوع مدیریت و حکمرانی، آمیخته با انواع جور و فساد و جنایت و کشتار انسان‌های بی‌گناه و مظلوم و انواع مفاسد مختلف اجتماعی و اخلاقی است و بدین ترتیب استکبار جهانی روزبه روز به سمت افول و تباهی پیش می رود.

بر کسی پوشیده نیست طلیعه شروع این نهضت بزرگ اسلامی از حرم اهل بیت (ع) یعنی شهر مقدس قم شکل گرفت و این موج آفرینی در سایر شهرهای کشور نیز تقویت شد. اگر با کمی تأمل بیشتر بنگریم آنچه که زمینه ساز بزرگ‌ترین انقلاب اجتماعی قرن بیستم میلادی بود عطر حضور حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام و خواهر گرامیشان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سرزمین ایران بود که ما از این دو شخصیت گرانقدر به عنوان ولی نعمتان خود یاد می کنیم. رهبر کبیر انقلاب اسلامی با ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند متعال و اهل بیت عصمت وطهارت و وحدت ملی توانست شر ظلم و جور و فساد ۲۵۰۰ ساله نظام شاهنشاهی را از سر ملت مظلوم ایران کوتاه نماید و امروز نیز می بینیم که با هدایت های مقام معظم رهبری،در عرصه های مختلف نظامی، علمی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و... جوانان غیرتمند ایرانی در حال خنثی سازی توطئه های دشمنان این مرز و بوم می باشند.

در طلیعه دهه کرامت ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام علی بن موسی الرضا (ع) خدمت عموم زائران و مجاوران شهر مقدس قم، سلامتی و توفیق همه شما را از خداوند منان خواستارم و آمادگی مجموعه سپاه و بسیج استان قم را برای اجرای هر چه با شکوهتر برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی در این ایام پر خیر و برکت اعلام می دارم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد
فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم

ارسال نظرات