مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: هیچ‌گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد و ۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سه جایگاه سی‌ان‌جی در مریوان فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۹۷۷۰۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت، جهان‌بخش نوکانی روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار مریوان اظهار کرد: سال گذشته ۳۲۰ میلیون لیتر نفت گاز در استان عرضه شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۲ درصد رشد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: گروه‌های گشت و بازرسی این شرکت به‌صورت شبانه‌روزی از همه مجاری عرضه سوخت بازدید و با هرگونه توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، سوء استفاده از کارت‌های سوخت غیرمجاز و عدم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برابر با مقررات شرکت برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کمبود سوختی در جایگاه‌های عرضه سوخت وجود ندارد، به فعالیت ۶ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سه جایگاه سی‌ان‌جی در مریوان اشاره کرد.

نوکانی یادآور شد: اجرای موفق طرح باک پر در پایانه مرزی باشماق مریوان نتیجه تعامل ادارات و سازمان‌های مرتبط با این شرکت است که با نتایج مثبتی در زمینه جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، جمع‌آوری دلالان سوخت، تسهیل و تسریع در امور کنترل کامیون‌های ترانزیتی و بحث صادرات و درآمدزایی دولت همراه بوده است.

وی ادامه داد: مدیریت کارت‌های اضطراری در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی توسط شهروندان انجام می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: کارت سوخت برای شرایط اضطراری، برای افرادی که کارت سوخت شخصی خود را به همراه ندارند، در جایگاه‌ها موجود است.

انتهای خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار