آیت الله ملک حسینی در دیدار کارکنان بسیج سازندگی سپاه فتح عنوان کرد:
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با کارکنان بسیج سازندگی سپاه فتح با تبریک سالروز تأسیس بسیج سازندگی گفت: رسالت سپاه و بسیج حفظ و صیانت از انقلاب و جبران ضعف هاست.
کد خبر: ۹۵۹۷۶۰۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج؛ به مناسبت دهه بسیج سازندگی ، مسئول و کارکنان بسیج سازندگی سپاه فتح با نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان دیدار کردند.
 آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در این دیدار صمیمی ، رسالت آفرینی را یکی از مفاهیم تشکیل بسیج سازندگی بیان کرد و افزود: بسیج یعنی نیروهایی که بدون چشم داشت برای حفاظت از نظام آماده اند.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری داشتن روحیه جهادی و به دور از روحیه کارمندی را یکی از خصوصیات بارز نیروهای بسیجی عنوان کرد و گفت: خیر رسانی ، مقاومت و کمک به مظلوم از معانی و مصادیق کلمه بسیجی است.
وی ادامه داد: هر گاه همه در کنار هم و برای رسیدن به هدفی مقدس حضور یابند و تراکمی از توان ها در یک جهت حرکت کند به مفهوم واقعی بسیج خواهیم رسید.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به معنای کلمه سازندگی، ابراز داشت: اگر به خواهش و درخواست سازمان ها ضعف ها را جبران می کنید همه چیز سر جای خود است اما اگر به خواهش مردم به دنبال برطرف نمودن ضعف ها بروید در مسیر اشتباه رسالت خود قدم برمی دارید.
وی اضافه کرد: بسیج سازندگی باید مکمل قاعده های ادارات باشد به این معنا که اگر اداره و دستگاهی در ارائه خدمات به محرومات ضعفی داشت به منظور جبران این نقص به مردم خدماترسانی صورت بپذیرد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرکت های جهادی باید بر مبنای مصالح صورت گیرد نه تقاضا، تصریح کرد: اگر برمدار رفع محرومیت به مردم کمک شود ، نتیجه کار مطلوب خواهد بود اما اگر بر مدار دستورالعمل ها عمل شود نتیجه آن افزایش تقاضا و بازگشت محرومیت است.
آیت الله ملک حسینی با بیان نکاتی در زمینه توسعه اشتغال خرد ، اظهار داشت: باید ابتدا بستر فراهم و زمینه سازی در راستای اقلیم و بازاریابی صورت گیرد و سپس اقدام شود.
وی بر ضرورت افزایش سطح دانش در حوزه های مختلف فعالیت بسیج سازندگی تأکید کرد و گفت: آشنایی به قانون ادارات و همچنین افزایش سطح تجربه و دانش نیروها می تواند نقش مؤثری در پویایی هر چه بیشتر بسیج سازندگی داشته باشد.

گفتنی است، در ابتدای این نشست نیز سرهنگ حسن رضایی مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح و حجت الاسلام حرمت کیش مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی سپاه فتح ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه های مختلف جهادی، عمرانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی ، آمادگی این سازمان را جهت تحقق شعار سال 1403 اعلام کردند.

رسالت سپاه و بسیج صیانت از انقلاب و جبران ضعف هاسترسالت سپاه و بسیج صیانت از انقلاب و جبران ضعف هاسترسالت سپاه و بسیج صیانت از انقلاب و جبران ضعف هاسترسالت سپاه و بسیج صیانت از انقلاب و جبران ضعف هاسترسالت سپاه و بسیج صیانت از انقلاب و جبران ضعف هاسترسالت سپاه و بسیج صیانت از انقلاب و جبران ضعف هاست

 

ارسال نظرات