زنجان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با اشاره به عملیات طوفان الاقصی گفت: طوفان الاقصی نشان داد که امروز غزه تنها در فلسطین نیست و اعتراضات گسترده مردم آمریکا واروپا خود گواه محکمی براین موضوع و پیشبرد اهداف نظام وانقلاب است.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۸۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸

نقش تاثیرگذار رسانه در پیشبرد اهداف نظام

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛فرمانده ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه،معاون و مدیر روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با حضور در صدا وسیمای مرکز زنجان با مدیر کل این مرکز دیدار وگفتگو کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان در این جلسه  بااشاره به نقش تاثیر گذار رسانه از صدر اسلام تاکنون اظهار کرد:در هر برهه ای از زمان که رسانه ای عمل کرده وتبیین کننده بودیم،موفق شده ایم .

 

حجت الاسلام حسن بیگدلی بابیان اینکه نمونه عینی این مطلب را در بعثت پیامبر(ص) و نیز واقعه کربلا به خوبی میتوان دید،گفت:تعداد مسلمانان جهان و حب ومحبت اهل بیت و حقانیت آنان در زمان کنونی برای همه خود مثالهای بارزی از تاثیر رسانه هاست.

 

وی در ادامه به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد وافزود: طوفان الاقصی نشان داد که امروز غزه تنها در فلسطین نیست و اعتراضات گسترده مردم آمریکا واروپا خود گواه محکمی براین موضوع و پیشبرد اهداف نظام وانقلاب است.

 

حجت الاسلام بیگدلی بااشاره به  عملیات وعده صادق تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح در این عملیات برای دنیا ثابت شد و وجود وعملکرد به موقع رسانه ها در به تصویر کشیدن این اقتدار نیز سبب بهت وحیرت جهانیان شد.

 

این مسئول در پایان بر افزایش همکاری های دوجانبه صدا وسیمای مرکز زنجان وسپاه انصارالمهدی(عج)تاکید کرد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار