خبرهای داغ:
سردار باستان مطرح کرد:

از ویژه برنامه گلبرگ آفرینش تا سفیران مهر

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور مجموعه برنامه هایی را باعنوان گلبرگ آفرینش با ۶ عنوان برنامه و با هدف ارائه الگوهای برتر به دختران ایران زمین، هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان دانش آموزی و جهاد تبیین در میان دانش آموزان تدارک دیده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۴۴۲
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مجتبی باستان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج به تشریح برنامه های این سازمان بمناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر پرداخت.

سردار باستان اظهار داشت: سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور مجموعه برنامه هایی را باعنوان گلبرگ آفرینش با ۶ عنوان برنامه و با هدف ارائه الگوهای برتر به دختران ایران زمین، هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان دانش آموزی و جهاد تبیین در میان دانش آموزان می باشد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در ادامه تصریح کرد: اولین برنامه این سازمان برگزاری پویش نامه دختران ایران به رئیس جمهورم می باشد که این برنامه با همکاری و تعامل معاونت محترم امور زنان ریاست جمهوری در حال برگزاری می باشد که پس از جمع آوری تحت عنوان یک اثر و کتاب به رئیس محترم جمهوری ارائه می گردد، وی دومین برنامه را در حریم آستان نامید که طبق هماهنگی صورت گرفت با سازمان اوقاف که در آن دانش آموزان دختر با المان های مربوط به خادمی در بقاع متبرکه بویژه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) و دیگر امام زادگان خادم افتخاری می گردند.

وی همچنین سومین برنامه این سازمان را اکران سه فیلم سینمایی در مدارس دخترانه با عناوین اخت رضا، ایلیا و آپارتچی می باشد، برگزاری برنامه اردویی فرهنگی هنری دهکده پرنیان چهارمین برنامه این سازمان می باشد.

سردار باستان در ادامه پنجمین برنامه این سازمان را دختر سفیر مهر نامید که در آن دانش آموزان دختر با حضور در برخی از سفارتخانه ها از سفیران کشور ها درخواست می کنند تا ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خواستار توقف حملات این رژیم به کودکان مظلوم غزه شوند.

وی در پایان با تبریک پیشاپیش این ايام با سعادت به ویژه روز دختر به دختران ایران اسلامی ششمین برنامه را که با حضور برخی از مسئولین کشوری در مدارس استثنایی دختران و تقدیر از فعالان این حوزه و دختران نمونه می باشد نامید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار