همایش حجاب و عفاف اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز برگزار شد+تصاویر

همایش حجاب و عفاف اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به میزبانی ساوجبلاغ در سالن ۹ دی شهر هشتگرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۸۴
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، همایش حجاب و عفاف اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز، با حضور سرهنگ پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوجبلاغ، سرهنگ عسگری رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا، مهری مسئول بسیج اصناف استان البرز، محسن بوستانی‌فر معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان البرز، مطهرنژاد معاون سیاسی و امنیتی و مدیران ادارات صمت ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد با سخنرانی فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز، در سالن ۹ دی شهر هشتگرد برگزار شد.

بهنام میرزائیان رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ در این مراسم گفت: افتخار داشتیم که به عنوان میزبان در حوزه حجاب و عفاف از تمام کسانی که همواره پیروی از ولی فقیه و اطاعت از دستورات ایشان از دغدغه‌هایشان است، باشیم.

میرزائیان در ادامه افزود: کسبه و بازاریان در سال‌های متمادی و در شرایط مختلف همواره پای کار بودند و تاریخ حتی قبل از انقلاب اسلامی گواه این حرف است.

رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ هدف از برگزاری این همایش را ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در نسلی دانست که قطعا نیاز به توجه بیشتری دارند تا خدایی ناکرده دشمن نتواند بر عقاید و تفکرات اسلامی ایرانی آن‌ها تاثیر بگذارد.

وی گفت: کاسب از قدیم دوست خدا است و این گفته ما مصداق "کاسب، حبیب خداست" و قطعا این دوست تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند با عمل به فرامین دینی به خصوص در حوزه حجاب و عفاف، دوستی واقعی خود را ثابت کند.

شایان ذکر است،  این مراسم با حضور و همکاری اتاق اصناف شهرستان‌های ساوجبلاغ، چهارباغ و نظرآباد و بسیج اصناف استان البرز، به میزبانی ساوجبلاغ برگزار و در پایان از مادران شهدا و کاسبان نمونه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار