رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا: اقدامات فراگیر و بهنگام شما جهادگران، تأثیر مهمی در امیدآفرینی عمومی، عمق بخشی نظام اسلامی، کاهش آلام مردم نیازمند و همچنین زدودن زنگار فقر و محرومیت از چهره جامعه داشته است
کد خبر: ۹۵۹۷۳۳۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی را به گروه‌های جهادی صادر نمود.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
خداوند منان را شاکرم که در این برهه از تاریخ، جوانان مؤمن، انقلابی و دغدغه‌مند ایران اسلامی همچون خورشیدی تابان می‌درخشند و برای رفع احتیاجات محرومان و نیازمندان، وارد میدان می‌شوند و از هیچ خدمت و تلاشی در این راه فروگذار نمی‌نمایند.

به همت برادران و خواهران جهادگر، در طی 2 دهه اخیر صحنه‌های بی‌نظیری از همدلی، ایثار و جهاد را در سراسر استان و کشور شاهد بودیم که این جانفشانی‌ها و خدمات‌رسانی‌هایِ بی‌بدیل، از تعالیم مکتب انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.

تلاش شبانه‌روزیِ جهادگران عزیز، ادامه راه شهیدانی است که برای پیشرفت و آبادانی و عزت کشور از جان خود گذشتند و میدان‌های شوق انگیز و تعالی‌بخش جهاد و از خودگذشتگی را برای ما به یادگار گذاشتند.

اقدامات فراگیر و بهنگام شما جهادگران، تأثیر مهمی در امید آفرینی عمومی، عمق بخشی نظام اسلامی، کاهش آلام مردم نیازمند و همچنین زدودن زنگار فقر و محرومیت از چهره جامعه داشته که به طور قطع، همه تلاش‌ها و ممارست‌ها نزد خداوند متعال، مأجور خواهد بود و اینجانب به نوبه خود، از تمامی مجاهدت‌های خالصانه شما، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از این رو اینجانب ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی که غایتی جز فراهم شدن بسترهای ترویج روحیه جهادی در کشور نداشته است، بر خود لازم میدانم تا خاطر نشان کنم در طلیعه گام دوم انقلاب، می‌بایست در راستای فرمان رهبر عزیزمان، همگی برای دستگیری از نیازمندان و محرومان کمر همت ببندیم تا طعم شیرین همدلی و یاری‌رسانی در کام مردم بنشیند و این مهم، جز با دستان با کفایت شما جهادگران عزیز محقق نخواهد شد.

بنابراین در کنار هم می‌کوشیم تا در سومین رزمایش جهادگران فاطمی استان مازندران، هیچ خانواده‌ای از خانواده‌های مسلمان و هم‌میهن و محروم را با دردها و محرومیت‌ها و مشکلاتشان تنها نگذاریم.

ان شاءالله به مدد الهی و با بهره‌گیری از رهنمودهای امام خامنه ای عزیز، همچون گذشته در مسیر اعتلای ارزش‌های اسلامی و انقلابی موفق و منصور باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار