فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: اعزام ۳۶ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم‌برخوردار شهرستان زهک انجام شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۳۱۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲

سرهنگ پاسدار علی محبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زهک، بیان کرد: باتوجه‌به شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال بیشترین تلاش انجام فعالیت‌های بسیج سازندگی با مشارکت‌دادن مردم در برنامه‌های بسیج در سال جاری است و هدف ما همه برنامه‌ها با محوریت و مشارکت مردمی انجام خواهد شد.

وی افزود: برنامه هفته بسیج سازندگی بیش از ۳۶ گروه جهادی در قالب ۲۰۰ نفر به‌منظور خدمات‌دهی در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و سازندگی به مناطق کم‌برخوردار این منطقه اعزام گردیده است.

سرهنگ محبی خاطرنشان کرد: در این هفته بیش از ۵۰ برنامه که از مهم‌ترین برنامه‌های در این هفته دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با فرمانده ناحیه و مسئولین جهادی شهرستان، برگزاری میز خدمت، غبارروبی گلزار شهدا، ساخت و مرمت مسکن محرومان، حفر چاهک در روستاها، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، شرکت در نمازجمعه بسیجیان، دوره‌های آموزشی جبرانی دروس ریاضی و زبان ویژه دانش‌آموزان، توزیع تراکت و نشریه، کارگاه‌های خیاطی ویژه بانوان سرپرست خانوار با همکاری بهزیستی و.... در حال انجام است.

فرمانده ناحیه زهک همچنین پس از غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام شهرستان زهک با حضور گروه‌های جهادی بسیج سازندگی، تصریح کرد: راه ما راه شهداست و الگوی تک‌تک شما جوانان و نوجوانان بسیجی ملت ایران به‌ویژه شهرستان زهک همین‌گونه باید باشد، زیرا بسیج از مردم است و برای مردم است و ما نیز در کنار شما خدمتگزاران این نهاد مقدس و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی ایستاده‌ایم تا ایران سرافراز و شکوهمندی داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار