اخبار کوتاه شهرستان ها از دیدار مسئولان در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تا استقبال از بانوی قهرمان ورزشکار در خراسان رضوی به روایت تصویر منتشر شد.
کد خبر: ۹۵۹۷۲۰۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سبزوار و تعدادی از کارکنان این ناحیه با رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از فرهنگیان به مناسبت هفته معلم دیدار کردند.

سردار یوسفعلی زاده، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی پس از ورود به گناباد به همراه جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از نمایشگاه سربندهای فراموش شده بازدید کرد.

 فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی تربت حیدریه به همراه اعضای دفتر نمایندگی این حوزه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

نشست هم اندیشی و هم فکری در رابطه با برنامه های فرهنگی و رسانه ای گردان سایبری و برنامه ریزی در خصوص برنامه های فرهنگی ستاد نماز جمعه شهرستان با حضور امام جمعه، مسئول ستاد نماز جمعه، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول فرهنگی دانشگاه دولتی تربت حیدریه برگزار شد.

اخبار کوتاه شهرستان ها به روایت تصویر

حمیده اسماعیل نژاد بانوی دونده سبزواری با حمایت شهرداری سبزوار راهی مسابقات شد و تواست مدال برنز در مسابقات ۱۰۰ متر تور برنزی کشور امارات را از آن خود کند و با استقبال خوب شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و کارکنان شهرداری به شهرستان برگشت.

با توجه به هجوم ملخ کوهاندار تاغ و گسترش پراکندگی این آفت از منطقه گناباد به سمت تاغزارهای مه ولات و میزان خسارت قبل توجه به تاعزارها کارشناسان این اداره به محض مشاهده، اقدام به شناسایی کانون های این آفت و رصد مراحل پورگی نموده و از اول اردیبهشت ماه است که تاغزارهای فتح آباد، جنت آباد، نصرویی و میاندهی در سطح 1150 هکتار به صورت هر روزه با 3 دستگاه تراکتور انجام می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار