جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه :

حماسه ها به واسطه اخلاص و ایمان رزمندگان، شهداء در میدان های نبرد رقم خورد

سردار حسین زاده گفت: شهدا و رزمندگان با مجاهدت‌ها و کوشش وبا ایمان و اخلاص کامل صحنه ای را به نمایش گذاشتند که تمام دنیا را متحیر و حیران خود ساختند و هشت سال دفاع مقدس از این گونه صحنه ها و مجاهدت‌ها کم به خود ندیده است.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۷۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان،سردار حسن زاده جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه در یادواره سردار شهید محبعلی فارسی و شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان آموش سپاه سلمان با بیان این جمله زنده نگه داشتن نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: به واسطه اخلاص و ایمانی که رزمندگان، شهداء در میدان های نبرد داشتند، حماسه ها رقم خورد .

وی دفاع مقدس را گنج بی پایان دانست و افزود: در مقابل هجوم دنیا در هشت سال دفاع مقدس، شهداء و ملت ایران ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند و این پیروزی ها و نصرتها تنها در سایه سار،خداوند متعال ، اسلام و قرآن بوده است .

سردار حسین زاده با اشاره به سالگرد عملیات‌ "الی بیت المقدس " اذعان داشت: رژیم بعثی با تمام تجهیزات واطمینان آمده بود، که بماند ،چه کسی می توانست باور کند که خرمشهر آزاد شود.

وی ادامه داد: شهدا و رزمندگان با مجاهدت‌ها و کوشش وبا ایمان و اخلاص کامل صحنه ای را به نمایش گذاشتند که تمام دنیا را متحیر و حیران خود ساختند و هشت سال دفاع مقدس از این گونه صحنه ها و مجاهدت‌ها کم به خود ندیده است.

جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه در جنگ تحمیلی استکبار جهانی و صدام در سه مقطع به جد به خود لرزید و شکست را پذیرفتند،خاطرنشان کرد: تمام پیروزیهای حزب الله و جبهه مقاومت،نشات گرفته از جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

سردار حسین زاده با اشاره به حمله موشکی ایران در پاسخ متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه یاد آور شد: ایران با ایمان و اعتقاد حماسه ای را بهم زد که کل دنیا را مبهوت خود کرد و اسرائیل را رسوا ساخت واین عزت در پرتو اسلام و قرآن است.

وی پیروزی موشکی ایران بر رژیم صهیونیستی را از نشانه های الهی عنوان کرد و افزود: ثمرات همه اینها حرکت ارزشمندی است که در دنیا در قلب اروپا نمود پیدا کرده است .

جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه با اشاره به کلام حق که فرمود:" اگر تو در راه ما حرکت کنی ،اگر آسیبی ببینی اجر و ثوابت با من است " تصریح کرد: این جایگاه رفیع جهاد است که این عزت ها و عظمت ها را به وجود می آورد .

وی تاکید کرد: شهداء زنده اند و ما باید بر آن عهد و پیمانی که بستیم وفادار بمانیم و اگر جز این باشد در هر جایگاهی باید پاسخ گوی شهداء باشیم.

سردارحسین زاده با بیان اینکه تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی دنیا را متحیر کرد ،یادآور شد: ما به فضل الهی امیدواریم واز عنایات الهی برخورداریم و به لطف او به این جایگاه رفیع در دنیا نائل آمدیم.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳،"جهش توليد" با مشارکت مردم اذعان داشت: در این استان کار عمرانی و آبادانی کم انجام نشده است ولی نیازمندی های زیاد با ظرفیت های ارزشمندی وجود دارد.

جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه :ادامه داد: جهاد آبرسانی در تاریخ این استان و خدمت رسانی در بقیه عرصه ها هم در این استان بی سابقه است.

وی خاطرنشان کرد: امید می رود همانگونه که در عرصه نظامی به جایگاه والایی رسیدیم در عمل به شعار امسال نیز با همیاری همه مردم بتوانیم در عرصه های معیشتی واقتصادی هم گام های بلندی برداریم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار