در حاشیه یادواره سردار شهید محبعلی فارسی و شهدا، ایثارگران و پیسکسوتان آموش سپاه سلمان صورت پذیرفت:

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه،

جهان تاب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با سردار حسن زاده جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه، و سرهنگ علی اکبر جعفری معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس دیدار کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۶۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار مجیدرضا حسن زاده، جانشین قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه، اقدامات زیرساختی و محرومیت‌زدایی سپاه در کشور به ویژه استان‌های کم‌برخوردار را در راستای تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ایجاد امنیت پایدار و مردمی است، بیان نمودند.

سرهنگ علی اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه نیز ضمن درخواست پیوست فرهنگی اجتماعی مورد نیاز برای همکاری دوجانبه در راستای ساخت کتابخانه در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان، از همکاری در راستای این امر مهم فرهنگی استقبال نموده و بیان نمودند رایزنی لازم پس از دریافت پیوست فرهنگی و اجتماعی را انجام خواهند داد‌.

جهانتاب نیز ضمن تشکر از نگاه فرهنگی این بزرگواران به مقوله کتاب و کتابخوانی در راستای رسالتهای کتاب و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور بیان نمود: اداره کل کتابخانه های عمومی استان آمادگی دارد تا با انجام برنامه های فرهنگی اجتماعی دو جانبه و راه اندازی و مشارکت در ایجاد کتابخانه های مشارکتی در مراکز فرهنگی و نظامی همکاری نماید.

این دیدارها در حاشیه یادواره سردار شهید محبعلی فارسی و شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان آموش سپاه سلمان صورت پذیرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار