همزمان با تبریک هفته بسیج سازندگی؛

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز در استودیو کشوری جهاد آرا حاضر شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز، با حضور در استودیو کشوری جهاد آرا هفته بسیج سازندگی را به جهادگران بسیجی کشور و به ویژه جهادگران استان البرز تبریک گفت و از اهتمام سازنده آن‌ها قدر دانی کرد.
کد خبر: ۹۵۹۷۰۵۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با حضور در استودیوی کشوری جهاد آرا هفته بسیج سازندگی را به عموم مردم ایران اسلامی و به ویژه جهادگران بسیجی تبریک گفت.

سرهنگ فلاحتکار با اشاره به شعار سال و اهمیت مشارکت مردم در تحقق ایران قوی، اظهار داشت: گروه‌های جهادی از ظرفیت بزرگی جهت استفاده از مشارکت و توان مردمی برخوردار هستند و می‌توانند در رفع مشکلات جامعه تحول آفرین باشند.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ جهادی در جامعه، افزود: با نهادینه کردن فرهنگ جهادی در جامعه و رویکرد تشکیل گروه‌های جهادی در هر منطقه و محله می‌توان مشکلات جامعه را با همکاری و همدلی مردم مرتفع کرد.

سرهنگ فلاحتکار با تاکید بر اینکه امتداد فعالیت جهادگران ظهور حضرت مهدی (عج) است، خاطر نشان کرد: فعالیت‌های جهادی مسبب اهتمام جمعی و مشارکت عمومی مردم در رفع مشکلات جامعه هستند و ان شاءلله این حرکت‌ها بستر شکل گیری تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج) در جامعه را فراهم آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار