مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: طی دو سال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۹۵۹۶۹۲۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، روح الله غلام‌پور سدهی در نشست خبری اظهار کرد: با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان،حقوق یک معلم تازه استخدام آموزش و پرورش در حال حاضر افزایش یافته و به حدود ۱۲ میلیون تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته این رقم ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است افزود: با اجرای این طرح، حقوق سایر معلمان نیز به طور میانگین بین ۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و همچنین ۶۰۰ نیرو در قالب ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان استخدام شدند.

غلام‌پور سدهی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، بیان کرد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خواف با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، اذعان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت های صنعتی و معدنی امضا شده است.

خبرنگار/ ابراهیم بای

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار