خبرهای داغ:
مسؤل بسیج سازندگی خراسان‌شمالی گفت: هفته بسیج‌سازندگی از هجدهم اردیبهشت به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، شروع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۳۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌شمالی، مجتبی مداحی امروز -چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت- در نشست خبری اظهار کرد: هفته بسیج‌سازندگی از هجدهم اردیبهشت به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد، شروع می‌شود، که برنامه‌های متنوعی برای گرامی‌داشت این هفته در نظر گرفته شده‌است.

وی افزود: همه‌با‌هم، بسیج و خدمت‌رسانی شعار امسال سازمان بسیج‌سازندگی است تا با استفاده از ظرفیت مردمی و ایجاد همدلی بین اقشار مختلف بتواند خدمت به مردم را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

رئیس سازمان بسیج‌سازندگی خراسان‌شمالی ادامه داد: بسیج‌سازندگی یکی از مردمی ترین نهاد‌‌هایی است که همواره در جهت خدمت‌رسانی به مردم گام برمی‌دارد و نه از انقلاب و نه از مردم هرگز جدا نمی‌شود.

مداحی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی ویژه هفته بسیج‌سازندگی در استان در نظر گرفته شده‌است که دیدار جهادگران با امام‌جمعه بجنورد، افتتاح قرارگاه‌های منطقه‌ای، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و قرارگاه پیشرفت از جمله‌این برنامه‌ها است.

وی افزود: در روز دوم از هفته بسیج‌سازندگی، رزمایش کمک مؤمنانه در تمامی شهرستان‌های خراسان‌شمالی برگزار می‌شود و تعدادی بسته‌حمایتی از قبیل موادغذایی و جهیزیه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در روز سوم از هفته بسیج‌سازندگی جهادگران بسیجی در شهرستان سملقان راهپیمایی برگزار می‌کنند.

مداحی در ادامه گفت: شرکت در نماز‌جمعه این هفته و برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته بسیج‌سازندگی اجرا می‌شود.

رئیس سازمان بسیج‌سازندگی خراسان‌شمالی ادامه‌داد: در روز یکشنبه هفته آینده کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی به منظور احیا و ایجاد مشاغل خانگی، افتتاح می‌شوند و تسهیلاتی با شرایط مناسب جهت ایجاد شغل به نیازمندان اعطا خواهد‌شد.

وی در ادامه افزود: سازمان بسیج‌سازندگی خراسان‌شمالی تعدادی ماشین‌آلات جهت محرومیت زدایی در استان دارد و تعدادی را نیز اجاره می‌کند که در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ هزار ساعت این دستگاه‌ها به منظور خدمت به مردم فعالیت داشتند.

مداحی از اختصاص دادن چهار هزار و ۵۰۰ تن قیر توسط بسیج‌سازندگی جهت آسفالت روستاها در ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بیشتر تمرکز سازمان بر آسفالت کردن مناطق محروم است که در سال گذشته ۴۰۰ هزار متر‌مربع از جاد‌های روستایی توسط بسیج‌سازندگی آسفالت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار