خبرهای داغ:
به جهت بالا بردن آموزش آمادگی دفاعی، برگزاری کلاس افزایش مهارت آمادگی دفاعی مدارس همراه با آشنایی نزدیک دانش آموزان با سلاحهای آمادگی دفاعی، با حضور مدیران، معلمان پایوران گردان 122امام حسین (علیه السلام) در مدارس شهرستان نجف آباد و اردوگاه قدس برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۸۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹

‌به گزارش خبرگزای بسیج از لشکر 14امام حسین(علیه السلام)،  در راستای همکاری گردان 122امام  حسین(علیه السلام) با ناحیه بسیج نجف آباد کلاس افزایش مهارت آمادگی دفاعی مدارس دوره عملی درس آمادگی دفاعی دانش آموزان پسر مدارس سطح شهرستان نجف آباد در اردوگاه قدس برگزار گردید.

فرمانده گردان در رابطه با این خبر گفت: با برگزاری اینگونه برنامه ها می توان جوان آینده ساز کشور را با مبانی دفاعی جهت مقابله با دشمنان ایران اسلامی آماده نمود و بر تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه به ویژه جامعه دانش آموزی تاکید کرد.

وی با اشاره به قسمتی از بیانات رهبر معظم انقلاب که حقایق دفاع مقدس باید به گوش جوان‌ها برسد بیان کرد: مدارس، بهترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و  شهادت و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

این فرمانده با اشاره به اهمیت درس آمادگی دفاعی در مدارس و تاثیر گذاری آن در بین دانش آموزان گفت: بیان اهمیت درس آمادگی دفاعی به نحوه تدریس دبیران و متولیان آن بستگی دارد که شرط اصلی آن توانمندی مربیان و علاقمند نمودن دانش آموزان  در این زمینه دارد.

این فرمانده افزود: این برنامه به مدت 10روز در حال برگزاری می باشد که گردان 122امام حسین(علیه السلام) در راستای وظیفه ذاتی خود در بحث آموزشهای دفاعی و نظامی در این برنامه حضور فعال دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار