فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان مطرح کرد

جهادگران؛ نماد ایثار و فداکاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت: جهادگران با حضور آگاهانه و متعهدانه خود؛ نماد ایثار و فداکاری هستند.
کد خبر: ۹۵۹۶۷۰۸
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

سرهنگ پاسدار صابر حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در کمیجان ضمن تبرک ۱۷ اردیبهشت ماه و آغاز هفته بسیج سازندگی گفت: کار جهادی به معنای گامی برخاسته از ایمان و به کارگیری ظرفیت‌های انسانی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار بوده و تلاش نیروهای زحمتکش جهادی در راه خدمت به مردم مناطق محروم کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و همواره زبانزد خاص و عام است.
وی ادامه داد: تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که نماد حرکت جهادی، محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان تصریح کرد: ممکن است خدمات این نیروهای فداکار که غالبا در مناطق حاشیه ای شهرستان های محروم کشور فعالیت می کنند، کمتر به گوش عوام برسد اما در پیشگاه خداوند متعال این اقدامات پر برکت هرگز محو نمی شود و آثار و برکات آن تا ابد در زندگی این عزیزان جاری است.
سرهنگ حیدری با اشاره به اقدامات ارزنده جهادگران بسیجی گفت: گروه های جهادی که در ایام رنج و محنت، با چشم پوشی از آرامش و آسایش خود برای یاری هموطنانشان تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارند.
وی افزود: جهادگران همچنان هوشمندانه در صحنه‌ خدمت رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته و دارند؛ ان شاءالله روز به روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی این گروه های ارزشمند جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کمیجان در پایان از تلاش های مسئول بسیج سازندگی و همه ی جهادگران بسیجی، مخلص و ولایتمدار شهرستان که همیشه در صحنه که در تمام شرایط سخت و بلایای طبیعی در راستای منویات رهبرمعظم انقلاب کمک رسانی و محرومیت زدایی کرده اند و به یاری هموطنانشان شتافته اند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار