تبریز- مدیر فنی طرح شهید تجلایی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند گفت: طرح شهید تجلایی شامل طرح دو هزار واحدی طرح نهضت ملی مسکن بوده و در دو قسمت فاز شمالی و جنوبی ساخته می شود.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۷۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تقی پور در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح شهید تجلایی، گفت:  فاز شمالی این طرح شامل 972 واحد در 27 بلوک 7، 8 و 9 طبقه ساخته خواهد شد که 21 بلوک آن 7 طبقه، جهار بلوک 8 طبقه و دو بلوک آن 9 طبقه خواهد بود.

وی افزود: هر طبقه این بلوک ها شش واحده است و با مواد اولیه با کیفیت و طبق استانداردهای نظام مهندسی ساخته می شوند و دارای آسانسور است.

تقی پور ادامه داد: متراژ ساختمان ها در فاز شمالی کمترین 65 متر مربع و بزرگترین 100 متر مربع است و همه افرادی که نتوانند 100 متر مربع را تامین مالی کنند می توانند از قطعات کوچک تحویل بگیرند.

وی در خصوص فاز جنوبی نیز گفت: این فاز مشتمل بر 23 بلوک در 154 قطعه و 888 واحد و سازه این واحدها چهار طبقه ای است که شامل یک پارکینیک و سه طبقه مسکونی است و در هر طبقه نیز دو واحد وجود دارد.

تقی پور افزود: آسانسور در این واحدها هم تعبیه شده و همه استانداردهای لازم نظام مهندسی را داراست که  72 واحد در بلوک 11 و 12 فاز جنوبی پایان خرداد تحویل خواهد شد.

وی پیشرفت فیزیکی فاز جنوبی طرح را 70 درصد و پیشرفت کل طرح را 25 درصد اعلام کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار