نماینده ولي فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: برگزاری کنگره شهدای روحانیت نشان دهنده این است که روحانیت فقط در بیان مدافع دین نیست بلکه برای دین، جان و مال و همه چیز میدهد تا دین خدا بماند.
کد خبر: ۹۵۹۶۶۴۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین حاجي صادقی "نماینده ولي فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" در حاشیه ی یادواره ۴۰۰ شهید روحانی و طلبه استان مازندران که در شهرستان بهشهر برگزار شد، گفت: برگزاری کنگره و یادمان شهدا فقط تکریم آنان نیست، بیش از آن، کسب حیات از شهداست.

وی با بیان اینکه هر عزت و اقتداری در کشورمان وجود دارد به برکت شهداست، افزود: اگر امروز رهبر عزیزمان با قدرت بر دشمن میخروشد، رزمندگان با قدرت بر سر دشمن می کوبند، اگر عزت و اقتدار داریم به برکت این شهداست و درود خداوند بر شهدایی که این راه را برای ما بازکردند.

نماینده ولي فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برگزاری کنگره شهدای روحانیت نشان دهنده این است که روحانیت فقط در بیان مدافع دین نیست بلکه برای دین، جان و مال و همه چیز میدهد تا دین خدا بماند.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه روحانیت در همه ی عرصه ها آمادگی دارد، اظهار کرد: روحانیون در جبهه های جنگ نقش بسزایی داشتند، روحانیت در جبهه خودش رزمنده و رزمند پرور بود و همچنین نقش پشتیبانی و مشروعیت بخشی را داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار