امام جمعه چناران:

حرفه معلمی یک خدمت معنوی است که در مسیر بیداری انسان‌ها گام برمی دارد

امام جمعه چناران با اشاره به اینکه حرفه معلمی یک خدمت معنوی است که در مسیر بیداری و آگاهی انسان‌ها گام برمی دارد، گفت: آموزش و پرورش نهاد تأثیر گذار در تربیت و تأمین نیروی انسانی کشور است.
کد خبر: ۹۵۹۶۴۵۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱

آموزش و پرورش نهاد تأثیر گذار در تربیت و تأمین نیروی انسانی استبه گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از چناران، حجت الاسلام تاجی با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع)، گفت: امامان معصوم به‌عنوان رهبران الهی، نقش مهمی در شکل گیری و پویایی فرهنگ اسلام ناب در قالب مکتب تشیع ایفا کرده‌اند که در این میان، نقش امام صادق (ع) به‌ دلیل فرصت‌ها و زمینه‌های موجود در عصر ایشان برجسته‌تر است. 

وی با تبریک هفته معلم گفت: حرفه معلمی یک خدمت معنوی است که با رشد یک فرهنگ انسانی قرین گشته و در مسیر بیداری و آگاهی انسان ها گام برمی دارد.

خطیب جمعه چناران با توجه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در بین نهادهای جامعه اذعان کرد: آموزش و پرورش مهمترین نهاد اثرگذار در تربیت و تامین نیروی انسانی است و معلم به عنوان مدرس و مربی می تواند نقش حساس و کلیدی در این رابطه داشته باشد تا نیروی انسانی کارآمد و خلاق برای جامعه تربیت نماید به این ترتیب زمینه مناسب جهت رشد جامعه در تمامی ابعاد آن فراهم می آید.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیامدها و عملیات وعده صادق گفت: این عملیات دارای ابعاد گسترده و چندلایه‌ای برای ایران، منطقه و جهان بوده است، اقدام راهبردی که غرب را به زانو درآورد. ایران با چندین موشک کروز و بالستیک و ده‌ها پهپاد، محاسبات و اقدامات حداقل ده کشور قدرتمند غربی و عربی را درهم ریخت و همه اقدامات پدافندی آنان را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام تاجی با قدردانی از نیروی انتظامی در جهت اجرای طرح نور گفت: ایران اسلامی چند سال است که در میدان کارزار جنگ ترکیبی با دشمنان به سر می‌برد چرا که دشمنان سلطه‌طلب از اقتدار و پیشرفت کشور در پرتو حرکت انقلاب اسلامی و حضور فعال زنان با حفظ حجاب در عرصه‌های مختلف، به‌شدت عصبانی هستند.

امام جمعه شهرستان چناران  با اشاره به اين‌که در طول این سال‌ها بارها با به راه انداختن جریانات مختلف سعی در ایجاد ناامنی و تشویش در جامعه به منظور تحقق اغراض سیاسی خود داشتند، خاطرنشان کرد: قصد دشمنان آن است که تا سال ۲۰۲۰ واژه‌ای به نام مادر و حیا را در ایران بدون مفهوم کنند.

حجت‌الاسلام تاجی از همه دستگاههای متولی امر حجاب خواست تا نیروی انتظامی را در این ماموریت مهم کمک کنند لذا تمام ادارات، سازمان‌ها و نهادها باید خود را موظف به اجرای این طرح نمایند از همه مهمتر خود مردم و جریانهای فرهنگی، اصناف و بازاریان همه باید به تکلیف دینی و انقلابی و شرعی خود عمل نمایند.

خبرنگار/ مداح

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار