اهداء ۱۰۱ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد چناران در سال جاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چناران از اهداء ۱۰۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۶۴۸۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از چناران، به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، ماه مبارک رمضان و در آستانه سال جدید طی آیین با حضور خیرین استانی و مسئولان شهرستانی، ۲۷ سری جهیزیه به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهداء شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان چناران، بیان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همزمان با سالروز نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکوکاری اقلام ضروری زندگی در قالب جهیزیه به نوعروسان توزیع شد.

ابراهیم خیرخواه مقدم افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون به همت خیرین و دستگاه های ذیربط ۱۰۱ سری جهیزیه کار توزیع آن انجام شد که این عزیزان به خانه بخت رفتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: حدود ۳۵۰۰ خانواده و در مجموع ۷۸۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چناران قرار دارند و از خدمات حمایتی، کمک معیشتی، هزینه‌های بهداشتی، درمانی، بیمه، رسیدگی به امور سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان، آموزشهای عقیدتی، فرهنگی و اجتماعی و... بهره‌مند می شوند.

وی یادآور شد: ۴۵۰ نفر نیز از فرصت‌های شغلی نیز استفاده کرده‌اند.

گفتنی است همزمان با این آیین، همایش راه زندگی برگزارشد و مدعوین تحت پوشش این نهاد با مهارتهای تاب‌آوری به بهره گیری ازاساتید برجسته استانی آشنا شدند.

خبرنگار/مداح 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار