مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم، به همراه جمعی از بسیجیان جهادگر استان البرز با حضور در یکی از مدارس کرج از معلمان، فرهنگیان و کادر آموزشی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۹۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و نهادینه کردن فرهنگ فعالیت‌های جهادی به همراه جمعی از بسیجیان جهادگر فعال در نوسازی، شاداب سازی و رنگ آمیزی مدارس با حضور در مدرسه پسرانه نکونام کرج از معلمان، کادر آموزشی و مدیریت این مدرسه تقدیر به عمل آورد.


جهادگران بسیجی و مسئول سازمان بسیج سازندگی البرز از معلمان کرجی تقدیر کردند


در این مراسم سرهنگ پاسدار فلاحتکار با بیان اینکه معلمان جهادگران عرصه علم و دانش هستند و با اهتمام و تلاش سازنده خود بستر ساز علم آموزی دانش آموزان و سربلندی کشور را فراهم می‌آورند، اظهار داشت: معلمان با ایثار و مجاهدت در سنگر علم و دانش، روشنایی بخش توسعه و شکوفایی کشور هستند و به همین مناسبت همه باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه برخی از معلمان مدرسه نکونام در فعالیت‌های جهادی نیز حضور دارند، تصریح کرد:فعالیت معلمان در عرصه فعالیت‌های جهادی علاوه بر ثواب علم آموزی برای آن‌ها توام با اجر خدمت بی منت به مردم است و این مسأله خود می‌تواند سبب ساز ترویج فرهنگ جهادی در میان دانش آموزان شود.

در این آئین فرهنگی همچنین مدیریت مدرسه نکونام از اهتمام سازنده جهادگران بسیجی در مناسب سازی فضای این مدرسه جهت تحصیل دانش آموزان تقدیر و تشکر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار