همایش دوچرخه سواری همگانی گرامیداشت هفته مقام معلم، هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان خوشاب با حضور گسترده علاقمندان به این رشته ورزشی با نشاط برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۳۳۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از خوشاب، همایش دوچرخه سواری همگانی گرامیداشت هفته مقام معلم، هفته عقیدتی سیاسی و هفته کار و کارگر در شهرسلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب با حضور گسترده علاقمندان به این رشته ورزشی بانشاط برگزار شد.

عزتی، در خصوص برگزاری این همایش اظهار کرد: این همایش ضمن گرامیداشت مناسبت های این ایام با هدف ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه‌سواری و ایجاد رغبت بیشتر رده های سنی به ۶ ورزش همگانی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۰۰ دوچرخه سوار مسیر اداره ورزش و جوانان تا مزار شهدای گمنام شهر سلطان آباد را با دوچرخه رکاب زدند و در پایان به قید قرعه از ۲۰ دوچرخه سوار حاضر در این همایش تقدیر شد.

این همایش با مشارکت و همکاری اداره ورزش و جوانان، هیأت دوچرخه سواری، تربیت بدنی و حوزه عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج خوشاب، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعیت هلال احمر، کارشناسی تربیت بدنی آموزش و پرورش، شبکه بهداشت و درمان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای شهر، بخشدار نوده انقلاب، نیروی انتظامی، پلیس راهور و حوزه بسیج امام حسین (ع) شهرستان خوشاب برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار