خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت علامه استاد شهید مطهری(ره) ، هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در لالی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۹۵۹۶۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج لالی؛
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم ؛ مراسم گرامیداشت علامه استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی با خوش آمد گویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرهنگ امیدی فر ، با سخنرانی استاد دانشگاه و حوزه و امام جمعه موقت شهرستان شوشتر حجت الاسلام والمسلمین سبزی و با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حجت الاسلام والمسلمین تاکائیدی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی ، ریاست اداره آموزش و پرورش ، کارکنان سپاه ، بسیجیان ، عشایر غیور و جمعی از مسئولین ادارات دیگر در سالن ارشاد اسلامی شهرستان لالی برگزار گردید.

سرهنگ امیدی فر ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد:
امروز ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهیدی است که با نام ایشان اشنا هستیم ؛ استاد شهید مطهری (ره) می باشد ،
و افتخار داریم تقارنش با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه است
که برجستگی این شهید والا مقام را می رساند.


حجت الاسلام والمسلمین سبزی با بیان داستان بانوی کاتب۷۴ قرآن افزود؛
قرآنی که بر قلب وجود مقدس حضرت محمد(ص)نازل شده است ، امروزه مشاهده میکنیم برای ترویج قرآن در مساجد و پایگاه ها کانون های قرآنی راه اندازی شده است.
روایت میکنند در عصر حضرت محمد(ص) نیز اینگونه بود ؛ یعنی وجود مقدس نبی اکرم برای حفظ و نگه داری و انتشار قران ، دست به ایجاد یک سری تشکیلات زده بودند که ما در کتاب های تاریخی میخوانیم؛ عده ای تحت عنوان حفاظ قرآن پرورش داده میشدند که در وجود خودشان قران را نگه داری میکردند.

وی در ادامه افزود:
این حافظان قرآن برای ترویج و توسعه دین و گسترش اسلام به سرزمین های دیگر اعزام می شدند و تبلیغ میکردند و به شهادت می رسیدند و خونشان به زمین ریخته میشد اما حافظ احکام مبانی دینی بودند.

او تصریح کرد:
امروزه در جامعه ای زندگی میکنیم که امید ما و چشم ما ، چشم به راه طلوع فرزند فاطمهٔ زهرا مهدی موعود هستیم
وقتی انشالله ایشان ظهور کردند و آشکار شدند ؛ و ظلم و ستم را در هم می کوبند.

وی در پایان بیان کرد:
خوشا به حال همه ی شما خواهران و برادران که در اجرای دستورات خداوند متعال لبیک میگویید و گوی سبقت را از یکدیگر می ربایید.
لازم است که در این مسئله ورود داشته باشیم و ضمن اینکه در حال تربیت فرزندان این مرز و بوم هستیم نسبت به آبادانی قلب ها و ذهن های خود با توسل بیشتر به اهل البیت و قرآن تلاش بیشتری انجام بدهیم.


در پایان از مربیان عقیدتی سیاسی با اهداء لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها