رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی زهک گفت: هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر، مراسم گرامیداشت روز کارگر ظهر امروز در شهرستان زهک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۸۲
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، شهرام کول زاده رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زهک، بیان کرد: ظهر امروز هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر، مراسم گرامیداشت روز کارگر با حضور امام‌جمعه موقت، فرماندهان نظامی و انتظامی و رؤسای ادارات شهرستان و جمعی از کارگران در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی زهک برگزار شد.

وی افزود: مناسبت این روز و گرامیداشت هفته کار و کارگر ایام مناسبی برای ارج‌نهادن به کارگران زحمت‌کش و صبور کشور عزیزمان ایران که باعث پیشرفت و توسعه کشور می‌شوند و این امر برای هیچ‌کسی پنهان نیست که کارگران زحمت‌کش و خدوم نماد نوآوری، سازندگی، توسعه و پیشرفت آن منطقه هستند؛ چرا که کارگران، یکی از ارزشمندترین گروه‌های جامعه هستند.

کول زاده خاطرنشان کرد: در کشور ما که یک کشور اسلامی است کارگران از ارزش و جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و هستند، کارگران ما با اثرپذیری از آموزه‌های دینی در همه عرصه‌ها اقتصادی و سازندگی، چه دورهٔ قبل از انقلاب و چه دوران دفاع مقدس نقش بسزایی ایفا کرده‌اند و این کاملاً ستودنی است.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان زهک در ادامه تصریح کرد: جای دارد از زحمات این قشر زحمت‌کش تشکر کرده و سعی کرده کارفرما و مدیران مربوطه شهرستان حقوق و مزایایشان را به‌موقع پرداخت کنیم و در مقابل از کارگران و کارکنان منطقه انتظار داریم تا در اجرای برنامه‌ها و اهدافی که تعیین کردیم در کنار ما باشند تا بتوانیم در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان کارنامه خوبی در جامعه هدف این قشر بزرگ ارائه دهیم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای از کارگران نمونه شهرستان زهک تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات