فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس(س) در نشستی با حضور فرماندهان پایگاه‌های تابعه و اعضای شورای این حوزه، ضمن تبیین شعار سال مقام معظم رهبری، بر کادرسازی و ساماندهی شورای پایگاه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۹۶
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاطمه محبوبی فرمانده حوزه بسیج حضرت نرجس(س) با اشاره به اینکه جهش تولید از طریق مشارکت مردم مورد تاکید و توجه رهبر انقلاب است، اظهار داشت: این شعار بارها از سوی پژوهشگران به عنوان پیش‌شرط‌های تحول و توسعه اقتصادی به مدیران اجرایی گوشزد شده و تامین سرمایه اجتماعی مورد نیاز و جلب اعتماد عمومی از اهم این اقتضائات به شمار می‌رود.
محبوبی ضمن بیان رشد و تعالی نظام اجتماعی در پرتو اتحاد و همبستگی خاطر نشان کرد: بدون شک رشد و تعالی هر نظام اجتماعی در پرتو همبستگی ملی و مشارکت‌ عمومی افراد آن جامعه میسر می‌شود؛ بر مبنای نظریات کارشناسان امر ایجاد همبستگی اجتماعی و مشارکت‌ عمومی جامعه ناشی از عواملی چون اعتقادات و احساسات مشترک و تعادل و هماهنگی میان باورها و ارزش‌ها می‌ باشد و عامل اصلی واگرایی انسان‌ها را جدال و ستیز و کمبود امکانات مادی تلقی می‌کنند.

در ادامه برخی از اعضای شورای حوزه نظرات، انتظارات و مباحث تخصصی حیطه کاری خود را با فرماندهان پایگاه ها و با هدف تعامل هم افزا بیان نمودند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار