به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهاباد به همراه نماینده ولی‌فقیه و جمعی از پاسداران با حضور در اداره آموزش‌وپرورش بهاباد با مدیر و کارکنان آموزش‌وپرورش این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۶۵
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، صبح امروز چهارشنبه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهاباد به همراه نماینده، ولی فقیه و جمعی از پاسداران با حضور در اداره آموزش‌وپرورش بهاباد با مدیر و کارکنان آموزش‌وپرورش این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

علیرضا قطب‌الدینی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و تعامل خوب مجموعه سپاه با آموزش‌وپرورش گفت: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است که قطعاً مردم ما قدردان این تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه خواهند بود.

مدیر آموزش‌وپرورش بهاباد بیان داشت: مجموعه خدوم سپاه و بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها یارویاور آموزش‌وپرورش بوده‌اند و به این ارگان فرهنگی کمک‌های ویژه‌ای کرده و می‌کنند و ما سپاس‌گزار شما عزیزان و همکارانتان در مجموعه سپاه ناحیه بهاباد هستیم و این به ما ثابت شده است سپاه و بسیج همیشه در تمامی عرصه‌های علمی، فرهنگی، جهادی و... پیش‌قدم بوده است و حضور خود را ثابت کرده است.

سرهنگ حمیدرضا فرهمند هم ضمن تبریک هفته معلم و گرامی داشت شهادت شهید مطهری، عرصه تعلیم‌وتربیت را بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و افزودند: معلم با کار خود، مسیر روشنایی و امید به آینده و دانایی در کشور است و همگی باید در تلاش باشیم تکریم مقام والای معلمان را در جامعه نهادینه کنیم.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم با هم‌فکری و همکاری یکدیگر در سپاه و آموزش‌وپرورش گام‌های مهمی برای اعتلای شهرستان بهاباد برداریم، اظهار داشت: ما انجام کار فرهنگی و جهادی را هدف اصلی می‌دانیم و در این راستا با تعامل خوب و ارتباط تنگاتنگ این دو نهاد برای پیشرفت و تقویت بعد دینی و ایمانی نسل جوان و نوجوان تلاش خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان بهاباد ادامه داد: معلم معمار آینده کشور است و امروز شما معلمان فردای کشور را می‌سازید و اگر بتوانید انسان آگاه عالم و اهل فکر و متفکر و اهل منطق، باایمان، بااراده و پایبند به اخلاق اسلامی تربیت کنید بزرگ‌ترین خدمت به کشور را انجام داده‌اید.

در پایان با اهدای دسته‌گل و هدایای از زحمات مجموعه آموزش‌وپرورش شهرستان بهاباد تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار