خبرهای داغ:
رئیس اداره کار سلماس:

لازمه تحقق شعار سال پشتکار کارگران است

محمد رستمی گفت: لازمه تحقق یافتن شعار سال و عملیاتی شدن سیاست‌های ابلاغی در حوزه اقتصاد مقاومتی پشتکار و تلاش جامعه کارگری است.
کد خبر: ۹۵۹۵۷۰۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، محمد رستمی، رئیس اداره کار سلماس روز گذشته ۱۱ اردیبهشت در مراسم ویژه روز کارگر که با حضور مسئولان در این شهرستان برگزار شد، گفت: برای اینکه شعار سال تحقق پیدا کند و عملیاتی شدن شعار سال در حوزه اقتصاد مقاومتی را شاهد شویم لازم است که جامعه کارگری با پشتکار بیشتری تلاش کنند و به حوزه کاری خود عشق بورزند و مشارکت مردمی به معنای واقعی تحقق یابد.

وی با بیان اینکه کارگران در اقتصاد نقش غیرقابل انکاری دارند، اضافه کرد: چنانچه به این قشر از جامعه توجه جدی شود، امنیت شغلی، دستمزد، بیمه و سایر مزایای‌شان تامین شود، به طورقطع آنها نیز به کار خود تا اندازه زیادی دلگرم خواهند شد.

سید کاظم میر کاظمی زاده فرمانده سپاه سلماس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به مشارکت مردم در رونق تولید، اظهار کرد: معظم له در طی چندسال گذشته شعار محوری سال را مسئله تولید و اشتغال تعیین کرده‌اند که این امر مهم در دستان شما کارگران زحمتکش است و شما می‌توانید با تعامل همه جانبه و پشتکار قوی در افزایش تولید و ارتقای سطح درآمد نقش کلیدی خود را ایفا کنید.

وی ضمن ابراز خشنودی از پرداخت وام به چهار واحد تولیدی با همکاری نهادهای ذی‌صلاح و سیستم بانکی شهرستان، بیان داشت: در نتیجه این اقدام تنوع تولید از ۶۰ محصول به ۱۵۰ محصول رسیده است و افزایش میزان اشتغال از ۵۰ نفر به ۱۲۰ نفر را شاهد شده‌ایم.
انتهای پیام

ارسال نظرات