وصیت‌نامه شهید«رحمت‌الله یعقوبی»؛

حامی امام و ولایت باشید

در بخشی از وصیت‌نامه شهید«رحمت‌الله یعقوبی» آمده است: برادرانم تا آخرین قطره خون، امام(قدس سره) و اسلام را رها نکنید.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۹۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰

حامی امام و ولایت باشید

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهید «رحمت‌الله یعقوبی» در هفتم اردیبهشت‌ماه سال 1341 در قریه بازنه از توابع شهرستان شازند در خانواده‌ای کشاورز به دنیا آمد. 

در سال‌های جنگ تحمیلی با توجه به این که مدتی از خدمت سربازی‌اش را در جبهه گذرانده بود مجدداً ولی این مرحله داوطلبانه از سوی بسیج عازم جبهه شد و پس از آن نیز به جمع سبز پوشان سپاه پیوست و حضورش در جبهه در چهار مرحله بعد نیز ادامه داشت. در همین اعزام‌ها دو بار از ناحیه گوش و پا مجروح شد ولی این جراحات نیز نتوانست او را از سنگر دفاع جدا کند.

رحمت‌الله در آخرین مرحله در واحد تخریب لشکر 17 علی بن ابی‌طالب(علیهما السلام) خدمت می‌کرد که در عملیات کربلای یک شرکت کرد و در همان عملیات در پنجم مردادماه سال 1365 در ارتفاعات قلاویزان در منطقه مهران به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید در زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

برادر جان، ناصر و مجید، امیدوارم که مرا حلال کنید و پیرو امام(قدس سره) امت باشید و تا آخرین قطره خون، امام(قدس سره) و اسلام را رها نکنید و به پدرم هم بگویید اگر تو پدر من هستی، امام(قدس سره)، ولی من است، مرجع من است، ناصر جان، اسلحه مرا امیدوارم که بر زمین نگذاری و اما تو مجید جان، در سنگر مدرسه به مبارزه با خائن ادامه بده تا بتوانی در آینده به کشور خدمت بکنید. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات