آآیت الله لائینی: ما باید آثار این استاد شهید را در مجموعه خودمان تقویت و ترویج کنیم، آشنایی مجموعه سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری باید بیش از دیگران باشد.
کد خبر: ۹۵۹۵۶۳۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید استاد مرتضی مطهری ره و روز بزرگداشت عقیدتی سیاسی در سپاه، سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" همراه با حجت الاسلام والمسلمین بهرامی "مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلا" و جمعی از فرماندهان، معاونین و مدیران سپاه استان با آیت الله لائینی "نماینده ولی فقیه در مازندران" دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این یدار گفت: یاد امام زمان (عج) در همه جا و همه حال خوب است، در پیش سربازانش خوب‌تر، همه ما باید بدانیم پشتوانه و پشتیبان ما کیست و با این پشتوانه مطمئن باشیم موفق می‌شویم.

وی افزود: شهید دانشمند آیت الله مطهری عالم، باتقوا، مجاهد و جهادگر علمی بود و مزد خودش را از خدا گرفت، شهادت خودش مزد جهاد است، نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی زیبنده این نام است.

آیت الله لائینی بیان داشت: ما باید آثار این استاد شهید را در مجموعه خودمان تقویت و ترویج کنیم، آشنایی مجموعه سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری باید بیش از دیگران باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: وفاق بین فرماندهی، عقیدتی، حفاظت و اطلاعات بسیار مهم است، این هم به حوزه فرماندهی مربوط می‌شود تا رفتاری پدرانه داشته باشد.

✏️وی با بیان اینکه یکی از ویژگیهای سپاه جرات، قدرت و اراده است، گفت: سپاه جوشیده‌ از دل انقلاب است، یکی از ویژگی‌های مهم سپاه جرات، قدرت و اراده اوست، مانند عملیات وعده صادق، هیچ کسی تصور نمی‌کرد به این لانه زنبور سنگی بی‌اندازد و این شجاعت، ایمان، از خودگذشتگی، اقدام و نترسیدن و اعتماد به خدا را باید در سپاه حفظ کنیم و حفظ آن مربوط به این بخش عقیدتی سیاسی است، این بخش سوخت آن قدرت است، اینجا را باید جدی گرفت، فرماندهی باید جدی بگیرد، اینجا کمترین آسیب و ضعف را داشته باشد، اینجا سرمایه ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها