خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان:

درک قرآن کریم نیازمند تامل بیشتر است

حجت‌الاسلام محمد جباری گفت: درک عمیق قرآن کریم نیازمند تامل بیشتر است چراکه تنها در این صورت می‌توانیم دستورات خداوند را در زندگی روزمره جاری کنیم.
کد خبر: ۹۵۹۵۵۹۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد جباری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان امروز 11 اردیبهشت در همایش «روحانیت و جهاد تبیین» که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بوکان برگزار شد، گفت:  نقش قرآن در تعالی زندگی جامعه بشری غیرقابل انکار است.

وی در ادامه سخنان خود قرآن را یک کتاب جامع و کامل در راستای انسان‌سازی دانست و گفت: سعادت جامعه بشری در عمل به دستورات خداوند متعال نهفته شده است، پس باید برای درک عمیق و کامل آن به صورت جدی بکوشیم، پیرامون کلام وحی تامل کرده و آن را به زندگی روزمره خودمان وارد کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان ضمن تاکید بر اینکه قرآن کریم برای همه زوایای زندگی‌مان توصیه‌های حکیمانه‌ای دارد، گفت: امروزه جهان غرب بیش از مسلمانان، قرآن کریم را در راستای پیشرفت خود به کار می‌گیرد، درحالی‌که این مهم می‌بایست در کشورهای اسلامی بیش‌ازپیش صورت می‌پذیرفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بوکان با بیان اینکه جدای از برکات گسترده قرآن در حوزه‌های مختلف، استفاده از مفاهیم بزرگ‌ترین معجزه تاریخ بشریت موجب دوری از گناه و آلودگی می‌شود، گفت: اگر به معنای واقعی کلمه به این موضوع اعتقاد داشته باشیم این کتاب انسان‌ساز راه سعادت را به ما نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اگر به دستوران و نکات قرآن کریم عمل کنیم در جامعه و خانواده به سعادت، آرامش و خوشبختی دست خواهیم یافت، گفت: آرامش انسان در عمل به دستورات الهی نهفته است که قران کریم شاه‌کلید آن می‌باشد، معلمان در مانوس کردن نسل جدید با این کتاب آسمانی نقش غیرقابل انکاری دارند که امید است در این راستا به صورت جدی گام بردارند

ارسال نظرات