به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جلسه تبیین آثار شهید مطهری در نماز خانه ناحیه قصرقند با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۹۵۵۴۴
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی جلسه تبیین آثار شهید مطهری در محل نماز خانه ناحیه قصرقند با حضور فرماندار ،اعضای شورای تامین ، سرهنگ اربابی فرمانده ناحیه سپاه ،سرهنگ نصیر آبادی فرمانده انتظامی ، حجت الاسلام بامری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قصرقند ،حجت الاسلام وحیدی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و حجت الاسلام شکری رییس سازمان تبلیغات برگزار شد .

حجت الاسلام مهدی بامری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه قصرقند گفت: ایمان و بندگی شهید مطهری خاص بود و باید برای الگو شدن در جامعه از آن بهره برد به طوری که برای تربیت جوانان تعالیم اسلامی را در جامعه ترویج داد .

وی افزود: آنچه در جامعه مهم است اینکه آموزش‌های عقیدتی و اخلاقی مورد تاکید رهبری است و در تمام ایام سال اولویت اول سپاه، مباحث عقیدتی است.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود/موفقیت در انجام مسئولیت در گرو تقویت معنویت و ارتباط با خداست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) است و این فرصت مغتنمی بشمار می رود تا از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیز بهره بگیریم.

وی خاطر نشان کرد: ایمان و بندگی شهید مطهری خاص بود و باید برای الگو شدن در جامعه از آن بهره برد به طوری که برای تربیت جوانان تعالیم اسلامی را در جامعه ترویج داده و بتوان بستر ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کرد.

این مسئول با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی ترویج آثار شهید مطهری بین مردم به ویژه نسل جوان و معرفی بزرگان علم و اندیشه است، تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی که از زبان شهید مطهری بیان شده و در آثار وی تجلی پیدا کرده است.
در پایان از چند نفر از مربیان عقیدتی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار