خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با اشاره به اهمیت رسانه گفت: در حوزه رسانه و جهاد تبیین باید گفتمان انقلاب اسلامی بیان شود.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۴۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، امید مظفری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه توجیهی ویژه رابطین پایگاه‌های بسیج حوزه حضرت خدیجه (س) سمنان اظهار کرد: افتخار ما حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است.
وی با اشاره به اینکه جامعه امروز به دلیل ایجاد گمراهی از سوی دشمنان دچار گرفتاری و تنش در حوزه افکار عمومی شده است، افزود: جنگ آینده دنیا جنگ رسانه‌هاست که به مراتب سلاح رسانه‌ها برنده‌تر از سلاح نظامی است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با بیان اینکه رسانه می‌تواند در عین اینکه یک تهدید است فرصت نیز باشد، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جایی بیان کرده‌اند بهترین فرصت‌ها در دل بحران‌ها شکل می‌گیرد بنابراین ما امروز فرصت داریم رسالت مکتبی و زینبی خود را با بهره‌گیری از ابزار رسانه به منصه ظهور و بروز برسانیم و آن را به عبارتی به تصویر بکشیم.
مظفری با اشاره به اهمیت رسانه از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: امروز نیاز به قلم‌هایی داریم که جریان انقلاب را بیان کنند.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فریضه جهاد تبیین را بیان کردند و باید گفت یک فریضه واجب، فوری و همگانی است و رسانه نگار در این میدان مسئولیتش دوچندان است و برای اثرگذاری در این عرصه نیازمند تخصص و فراگیری مهارت‌های تولید محتواست.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان با تأکید بر اینکه برای تمام کارها و فعالیت‌ها پیوست رسانه‌ای حائز اهمیت است، گفت: در حوزه رسانه و جهاد تبیین باید گفتمان انقلاب اسلامی بیان شود.
بر اساس این گزارش، در این جلسه توجیهی در مورد به موضوعاتی نظیر خبر، خبرنگاری و خبرنویسی، کار و حیطه وظایف روابط عمومی با حضور امیر ایجی مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه سمنان، حسن گلپایگانی مدیر اطلاع‌رسانی سپاه استان سمنان و همچنین امید مظفری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان پرداخته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها