نماینده ولی فقیه در مازندران: مهم این است که دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی آن فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۳۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی "نماینده ولی فقیه در مازندران" در یادواره ۲۰شهید دانش آموز و ۴ شهید فرهنگی ناحیه یک ساری گفت: اگر درون، دل، فکر و مغز ما همان چیزی باشد که درون این شهدا بود می‌توانیم راهشان را ادامه بدهیم اما اگر در یک دنیای دیگری سیر کنیم نمی‌توانیم‌ راه یکدیگر را پیدا کرده و ادامه دهیم.

محمدی لائینی اظهار کرد: مهم این است که دانش آموزان نسل‌های جدید از نظر فرهنگی آن فضای ذهنی، قلبی و فرهنگی شهدا را بشناسند و راهشان را ادامه دهند.

وی در ادامه افزود: شیاطین می‌خواهند از نظر فرهنگی دنیای درون نسل جدید ما را جور دیگری بسازند تا با دنیای درون شهدای ما متناقض باشد، آنوقت است که راه ما جدا می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: باید کار فرهنگی و جهادی کنیم، باید دانش آموزان و نسل‌های جدید را با آن فضای فرهنگی و معنوی که خدا دوست دارد آشنا کنیم، خود اینها هم برای ما الگو می‌شوند و تبدیل به یک محمدحسین فهمیده و شهدای دانش‌آموز می‌شوند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان ما باید با مسجد آشنا شوند، اهل مسجد و نماز اول وقت باشند، یک وقت نماز را در مسجد کنار منزل بخوانند، در پایگاه‌های مسجد محله خود ثبت‌نام کنند، روزانه دو صفحه قرآن بخوانند.

محمدی لائینی گفت: شیاطین را از خود دور کنید، راس شیاطین آمریکاست، الان امپراطور رسانه‌ای دشمنان، مردم را دور خود جلب می‌کند و می‌خواهد الگوهای خود را نشان دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار