سرهنگ مجید رضا شعبانی: افزایش توان دفاعی و امنیتی نیرو‌های بسیجی هدف اصلی این گردان است.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۳۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ مجید رضا شعبانی "مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا" در نشست با اعضاء گردان بیت المقدس حوزه شهیدباهنر بسیج ادارات کل مازندران که در شرکت گاز مازندران برگزارشد با اشاره به برگزاری جلسه گردان«بیت المقدس»، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه افزایش و ارتقاء توان دفاعی و امنیتی گردان های مردم نهاد بسیج است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با بیان اینکه حفظ انسجام و تدوام آموزش و آمادگی به عنوان یک عامل بازدارندگی در برابر دشمنان عمل می کند، افزود: ارزیابی توان رزمی نیروهای بسیج، مرور تاکتیک های دفاعی و عملیاتی برای مقابله با گروه های معاند و خرابکار در داخل کشور بخشی از برنامه های این گردان است.

وی با بیان اینکه تمرین عملی گردان ها در سه محور با مأموریت دفاعی، امنیتی و عملیات امداد و نجات و مردم یاری است، تصریح کرد: تلاش می شود تا جزئی ترین نکات دفاعی، امنیتی و بازرسی، امداد و نجات مورد توجه و تمرین این گردان قرار گیرد.

شعبانی گفت: امروز دشمن به دنبال تخریب و سست کردن باورهای دینی و اعتقادی مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به دنبال تصرف سرزمینی است که برگزاری چنین جلساتی می تواند نقش بازدارندگی در مقابل دشمن ایجاد کند.

در این مراسم، احکام اعضای گردان بیت المقدس حوزه شهیدباهنر بسیج ادارات کل مازندران به آنان تقدیم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار