خبرهای داغ:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت سرداران رشید اسلام و اعضای کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم منحوس صهیونیستی باعث بیداری بیشتر ملت‌های آزاده جهان شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۲۱۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان  ،حجت الاسلام والمسلمین امیررضا هدایی روز دوشنبه در گردهمایی مربیان عقیدتی خوزستان با گرامی‌داشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی در سپاه و تبریک این هفته به اساتید، علما، معلمان و مربیان افزود: ما پاسدار مکتب امام صادق(ع) هستیم.

وی با بیان اینکه شهدا الگوهای تمام نشدنی و ماندگار بشریت هستند، گفت: یکی از این نمونه‌های برجسته مکتب اسلام، سردار شهید زاهدی بود که در مشی رفتاری و عملی این شهید آمده است که بسیار صلوات می‌فرستادند.

وی با بیان شاخصه‌های مکتب رئیس مذهب تشیع، افزود: از مکتب امام صادق (ع) آموختیم که اهل کوشش و عمل باشیم و سپاهیان اسلام در عملیات وعده صادق نشان دادند در میدان عمل هستند و سرافراز شدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تشریح بخش‌هایی از دستاوردهای این عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: تودهنی اخیر سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی در سایه زندگی قرآنی و ولایی و اهل بیتی صورت گرفت.

وی خطاب به مسئولین و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه کربلا گفت: همواره در آموزش‌های عقیدتی باید مروج سبک زندگی اهل بیت و قرآن باشیم.

استحکام جبهه جهانی انقلاب به برکت عملیات وعده صادق سپاه

فرمانده قرارگاه منطقه کربلا نیز در این آیین اظهار کرد: امروز دانشجویان ۸۰ دانشگاه آمریکا و همزمان با آن در برخی کشورهای جهان، علیه اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

سردار خادم سیدالشهدا افزود: جبهه جهانی انقلاب به برکت عملیات وعده صادق سپاه،امروز مستحکم‌تر و نیرومندتر به پیش می‌رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای کربلا با تبریک این روز باعظمت به کلیه اساتید و مربیان عقیدتی گفت با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ ناب اسلامی و مکتب ایثار و شهادت باید در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد.

حجت الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: استاد شهید مطهری، دانشمند و عالم کم نظیر جهان اسلام بود که با کتاب‌ها و سخنرانی‌های اثرگذارش در مقابل انحرافات، جمود و کجروی‌ها ایستاد و در همین راه مقدس هم به شهادت رسید.

در پایان این گردهمایی مربیان عقیدتی، فرماندهان، مسئول نمایندگی ولی فقیه و کارکنان قرارگاه منطقه کربلا و تیپ زرهی حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف، گروه ۶۴ الحدید ، مرکز فاوا معراج و مرکز بهداری رزمی جنوب حضور داشتند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

آیین بزرگداشت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با حضور فرمانده و مسئول نماینده ولی فقیه، اساتید و مربیان عقیدتی قرارگاه منطقه ای کربلا و رده‌های نیروی زمینی سپاه مستقر در اهواز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها