دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشجومعلم افتتاح و از آن رو نمایی شد و برادر بسیجی دکتر سید عابدین خدادادی به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی گردید. 
کد خبر: ۹۵۹۵۰۹۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیین افتتاحیه پایگاه بسیج کارمندی شهدای دانشجومعلم دانشگاه فرهنگیان مازندران به همراه معارفه فرمانده جدید پایگاه با حضور لطف اله مهدوی ریاست دانشگاه فرهنگیان مازندران، سرهنگ شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارکنان سپاه کربلا، شاکری فرمانده حوزه بسیج ادارات کل، روسای پردیس ها و مراکز ، مدیران و مسئولان ، اساتید و کارکنان دانشگاه در سالن کنفرانس مدیریت امور پردیس های استان مازندران ، شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این مراسم که با یاد و نام شهید مطهری و روز معلم و همچنین۱٠۴٠٠ شهید سرافراز دیار علویان برگزار شد سرهنگ پاسدار مجید رضا شعبانی گفت: مراکز تربیت معلم و مربی بایستی سرشار از معنویت، اخلاق. علم و عمل باشد.

شعبانی گفت: تربیت هر جامعه ای در گرو تربیت معلمان، مربیان و اساتید آن جامعه می باشد.

سرهنگ شعبانی ادامه داد: خودسازی منشا و مبدا همه تحولات هست که بایستی بدرستی در میان تمامی آحاد جامعه از جمله قشر دانشجو، استاد و کارمند در فضاهای دانشگاهی و علمی به یک رویه جاری تبدیل شود.

شعبانی تصریح کرد: وقتی آرمان یک جامعه ای مقدس و الهی شد موضوع درس و کلاس و مدرسه و معلم و دانشگاهش هم مقدس می شود و خدمت و کار و فعالیتش عبادت محسوب می گردد و بایستی از این لحظه های آموزشی و خدمتی نهایت بهره را برد.

در انتهای این آیین، دفتر پایگاه مقاومت بسیج شهدای دانشجومعلم افتتاح و از آن رو نمایی شد و برادر بسیجی دکتر سید عابدین خدادادی به عنوان فرمانده جدید پایگاه معرفی گردید. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار